fbpx

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020?

PORR, lider in constructii, si-a dorit o campanie de internal employer branding cu scop de apreciere si recunoastere a contributiei angajatilor. Sa faci performanta in anul 2020 inseamna sa scrii istorie.

Astfel, campania de comunicare interna a urmarit sa sublinieze atat viziunea memorabila a echipei, cat si faptul ca, atunci cand sunt conectati, oamenii construiesc inteligent.

 

O campanie de internal employer branding despre incredere

 

Am pornit de la o intrebare aparent simpla: “Ce inseamna sa ai curaj?

Sa fii puternic si sa indraznesti?

Sa construiesti pe un teren extrem de instabil, fara sa stii cu ce materiale vei lucra? Sau sa faci planuri pe termen lung, fara sa ai idee ce se va intampla de la o zi la cealalta?

Din raspuns in raspuns, ne-am dat seama de un lucru important. Sa ai incredere in cei de langa tine, in viitorul companiei si in fortele proprii este un act de curaj superior. Pentru ca onoreaza intreaga echipa si toata munca depusa.

 

Un singur cuvant

 

In fata increderii, cel mai valoros lucru pe care il poate oferi cineva, nu ne-a ramas decat un cuvant simplu: “Multumesc!”. Am creat o campanie de internal branding bazata pe acest cuvant cheie.

Campania ”Multumesc@PORR” a debutat in ultima parte a anului 2020 din nevoia de identifica un cadru in care colegii nostri sa poata interactiona altfel decat am fost obisnuiti in cadrul clasicelor evenimente de teambuilding sau petreceri de Craciun dar, mai ales, din nevoia de a crea acel canal de comunicare care sa dezvolte sentimentul de apartenenta la o comunitate pentru care pasiunea, spiritul de pionierat, seriozitatea, lucrul umar langa umar si recunoasterea sunt valori inscrise in AND-ul nostru organizational.

De ce echipa Exploratist? Pentru ca asculta, provoaca ceea ce credeai ca stii despre tine sau organizatia din care faci parte, inoveaza pana la cel mai mic detaliu, primesc feedback intr-un mod asumat si reactioneaza instant si, cel mai important, iti confera un sentiment de siguranta si incredere in parteneriatul cu ei.

Cel mai mult imi place momentul dezvaluirii propunerii cand primul gand este ”nu am mai facut asta, nu are cum sa mearga sau sa prinda la publicul larg”. Iar sentimentul pe care il ai la finalul campaniei sau proiectului, cand iti dai seama de impactul pe care l-a produs in randul echipelor, cand primesti feedback formal sau informal despre comportamentele pe care le-a schimbat este unul care cu greu poate fi descris in cuvinte.

Apreciez la echipa Exploratist felul in care sunt impartite sarcinile si rolurile in cadrul fiecarui proiect, dar si faptul ca fiecare stie despre fiecare in orice moment. Valorizez disponibilitatea de a se adapta din mers, de a regla si ajusta in functie de feedbackul clientului. A fost important pentru noi, pe durata intregului proiect, sa avem certitudinea ca ne putem baza pe respectarea termenelor de livrare, pe calitatea livrabilelor si pe o atitudine proactiva.

Le suntem recunoscatori ”Exploratistilor” pentru atitudinea de tipul ”We can do it”, pentru maturitatea profesionala cu care abordeaza fiecare etapa a proiectului, de la creionarea acestuia, implementare, colectarea feedback-ului si, mai ales, pentru investitia pe termen lung in relatia cu partenerii si clientii.

Va multumim frumos! Sa ramaneti aceeasi frumosi visatori, ancorati in realitatea mediului corporatist din Romania!”Veronica Olteanu, Human Resources and Communication Director

Mesajele interne de multumire au fost declinate in cadrul unor evenimente originale, precum matinale si talk show-uri.

Am urmarit sa scoatem saptamanal in evidenta atribute precum:

    • Spiritul de pionierat
    • Pasiunea
    • Seriozitatea
    • Munca umar la umar
    • Recunostinta

campanie de internal employer branding

 

Activitati autentice pentru o comunitate inspirata

 

Dimineti cu energie” (matinalul) si „PORRtret de Echipa” (talk show-ul) au avut loc o data pe saptamana.

Scopul matinalului a fost de a da forta fiecarei zile, in cadrul unor sesiuni de cunoastere si energizare. Participantii au fost incurajati sa se implice atat cat se simt confortabil, fara presiuni. Acestia au exersat ascultarea activa, spontaneitate si adaptabilitatea.

Interactiunile au fost moderate pe platforma Zoom de actori improvizatori, iar activitatile corelate cu “atributul saptamanii”.

Fiind vorba de o campanie de internal employer branding, talk-show-urile au adus in lumina reflectoarelor online initiative inspirate. Moderate de catre doi actori de improvizatie, acestea au adus in prim plan oamenii din spatele proiectelor si rezultatelor.

 

Succesul sarbatorit pe scena digitala

 

Campania a culminat cu aplauze la scena deschisa, in cadrul Galei Digitale „Multumesc”. Gala a fost dedicata celor care construiesc viitorul cu mult curaj si simt de raspundere. Un moment de sarbatoare colectiva, in care au fost apreciate rezultatele si efortul depus de catre toti angajatii la finalul unui an extrem de dificil.

Gala a evidentiat impactul puterii colective in evolutia sustenabila a business-ului. De-asemenea, am vorbit despre importanta comunitatii angajatilor pentru continuitate.

Succesul a fost celebrat si prin numeroase momente de entertainment, cum ar fi impro show-uri sau stand up.

La fel ca in orice campanie de internal employer branding Exploratist, am plecat de la insight-urile angajatilor. Datorita PORR, un client deschis la nou, am aflat nevoile reale si am reusit sa construim canale solide de dialog.

Daca vrei sa afli cum poti aduce un plus de motivatie in echipa ta, suntem alaturi de tine. Din experienta noastra, grija si recunostinta fata de clienti, distribuitori si angajati sunt urmate intotdeauna de rezultate.

Ti-a placut articolul, ramai conectat cu noi

Doresc sa fiu contactat si sa primesc informari de marketing sau comerciale din partea Exploratist. Sunt de acord cu Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate.
Articole similare
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna

Saptamana de saptamana, stirile devin din ce in ce mai alarmante Peste tot in lume, precum si in interiorul organizatiilor Si, in timp ce o buna comunicare interna a situatiei este importanta, este...

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”
Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Atentie, se filmeaza in pandemie! Se filmeaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, “Despre bani si fericire” Un produs marca Exploratist, dedicat exclusiv organizatiilor...

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding
PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020 PORR, lider in constructii, si-a dorit o campanie de internal employer branding...

Stare de Bine pentru Angajati Performanti
Stare de Bine pentru Angajati Performanti

Politicile de distantare sociala, lockdown-urile, izolarea, anxietatea de a nu te imbolnavi si toate fricile legate de un viitor nesigur, au afectat angajatii in pandemie 2020 a fost un an plin de...

Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie
Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie

Toate companiile, de la cele mici la cele mari, au nevoie de o strategie de comunicare interna eficienta Presiunea se afla mai mult pe „umerii” companiilor mari si foarte mari, unde...

Trenduri in comunicarea interna in 2021
Trenduri in comunicarea interna in 2021

Care sunt noile trenduri in comunicarea interna in 2021 Pana in 2020 legatura dintre angajati si cultura organizationala non-formala se crea la cafea, la pranz, la petrecerile companiei, intr-un...

De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc
De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc

Anul acesta s-au implinit 10 ani de cand am deschis poarta Exploratist! Imi aduc aminte gandul cu care am pornit la drum Mi-am dorit sa aduc ceva nou, inedit, pentru lumea organizatiilor, pentru...

Trenduri in comunicarea interna in 2022
Trenduri in comunicarea interna in 2022

Un proverb spunea odata ca “Buna comunicare este la fel de stimulanta ca o cafea neagra si tot atat ti-e greu sa dormi dupa ea” (Anne Morrow Lindbergh) Tocmai de la aceasta idee porneste...

Cum arata comunicarea interna post-pandemie?
Cum arata comunicarea interna post-pandemie?

Ti-ai protejat angajatii in timpul pandemiei, ti-ai sprijinit clientii cu idei din ce in ce mai inovative si pliate pe nevoi si chiar ti-ai dezvoltat serviciile companiei Acum totul pare ca se...

Microlearning sau cum poti face din invatat un proces placut pentru angajatii tai
Microlearning sau cum poti face din invatat un proces placut pentru angajatii tai

Cu totii ne dorim sa descoperim lucruri noi la locul de munca Procesul de invatare si dezvoltare (sau L&D) este deja o parte integrata a joburilor actuale si o prioritate pentru companii Totusi,...

Cum poti crea o organizatie agila?
Cum poti crea o organizatie agila?

“Strength without agility is a mere mass” Fernando Pessoa   Intr-o lume dominata de viteza, schimbare si incertitudine, agilitatea este o conditie sine qua non pentru ca...

De la D&I la employee experience. Oamenii sunt mereu pe primul loc!
De la D&I la employee experience. Oamenii sunt mereu pe primul loc!

  “Fiecare om conteaza Fiecare om are un rol de indeplinit Fiecare om are impact” – Jane Goodall   Cine se poate lipsi de D&I   Diversitatea si incluziunea nu...