fbpx

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Atentie, se filmeaza in pandemie! Se filmeaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, “Despre bani si fericire”. Un produs marca Exploratist, dedicat exclusiv organizatiilor care isi propun sa abordeze un subiect pe cat de serios, pe atat de sensibil.

Echipa merge ceas pentru a profita la maxim de timpul alocat fiecarei scene. Daca toata lumea poarta masca pe durata repetitiilor, atunci cand se filmeaza, se filmeaza intr-un ritm intens. Sunt putini timp morti pentru ca actorii sa nu interactioneze foarte mult neprotejati.

Totusi, surprize apar la tot pasul. Nuami Dinescu, cunoscuta ca “Eli de la Conta” in sitcom, tocmai apare pe platou cu o oala imensa de sarmale la care a gatit toata noaptea. Tinand cont de personajul pe care il joaca in “Despre bani si fericire”, nu e de mirare ca a gasit cel mai rentabil si delicios “catering”.

 

De ce un miniserial de educatie financiara?

 

Sitcom-ul face parte dintr-un program complex si, in acelasi timp, informal. Acesta din urma este raspunsul entuziast Exploratist la provocarea lansata de Orange Romania, unul dintre cei mai curajosi clienti, si este dezvoltat alaturi de o intreaga echipa de profesionisti si freelanceri.

“Ei si-au dorit un program de educatie financiara original, care sa ajute angajatii sa-si redefineasca comportamentele pentru a putea gestiona mai usor temerile legate de viitorul lor. Exploratist a oferit o solutie complexa. In trend cu modul actual in care se consuma invatarea la adulti. Capabila sa genereze, in acelasi timp, si un nivel ridicat de engagement”, spune Mirela Tanase, Senior Partner@Exploratist .

“Intentia noastra este sa facilitam accesul la acest tip de produs in cat mai multe organizatii din Romania. Cu posibilitatea, bineinteles, de a dezvolta continut suplimentar, inclusiv pe topicuri complementare”, completeaza Silviu Andrei Petran, Managing Director@Exploratist.

 

Un program de educatie financiara, doua obiective

 

Primul, de a provoca un exercitiu de introspectie asupra tipului de relatie pe care fiecare dintre noi o avem cu banii. Serialul prezinta, usor exacerbat, profile comportamentale financiare si scene din viata corporatista.  Toate sunt presarate cu elemente de romengleza pentru o mai buna oglindire a realitatii.

Al doilea, de a ajuta oamenii sa inteleaga mecanismele decizionale si sa identifice elementele esentiale in asigurarea sanatatii financiare. Lucru posibil prin organizarea a doua webinarii live de educatie financiara, sustinute de catre consultantul Eusebiu Burcas. Acestea sunt intercalate intre episoadele sitcomului, pentru a construi un cadru optim de invatare.

 

educatie financiara

 

8 episoade, 8 minute, 8 personaje

 

Sitcomul are 8 episoade, fiecare cu o durata maxima de 8 minute. Fiecare din cele 8 personaje reprezinta o personalitate financiara: de la cheltuitor la avar sau de la intuitiv la echilibrat. Scopul este de a ilustra, intr-un mod transparent, aceste tipare cu plusurile si minusurile lor. Astfel, publicul tinta isi poate gasi rapid un loc in poveste.

In cazul webinariilor live de educatie financiara, participantii au posibilitatea de a-si gasi raspunsuri legate de siguranta veniturilor si a conservarii nivelului de trai.

Aducem, in acest fel, claritate asupra a doua dintre cele mai intens dezbatute subiecte. Pozitionarea fata de bani, bugete si economii si Cheltuirea si Investirea Banilor. Cursantii afla cum pot profita de scaderea preturilor pentru a intra pe piata sau cum isi pot diversifica resursele de venit pentru mai multa autonomie financiara.

Asa cum sustine si regizorul “Despre bani si fericire”, Tedy Necula, “ Miniseria aduce un trend. Felul in care poti sa livrezi continut video, atat intern, cat si extern sub forma de serial, are foarte mult sens odata ce suntem obisnuiti sa urmarim seriale pe platforme.”

Este important ca brandurile sa imbratiseze forme de video content fresh. Mai ales ca platformele mari ne obisnuiesc cu ele. Atentia creste in cazul acestui tip de abordare fata de trainingurile clasice. Cu siguranta, mesajul va fi mult mai memorabil si va produce rezultate mai mari.

Ti-a placut articolul, ramai conectat cu noi

Doresc sa fiu contactat si sa primesc informari de marketing sau comerciale din partea Exploratist. Sunt de acord cu Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate.
Articole similare
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna

Saptamana de saptamana, stirile devin din ce in ce mai alarmante Peste tot in lume, precum si in interiorul organizatiilor Si, in timp ce o buna comunicare interna a situatiei este importanta, este...

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”
Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Atentie, se filmeaza in pandemie! Se filmeaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, “Despre bani si fericire” Un produs marca Exploratist, dedicat exclusiv organizatiilor...

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding
PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020 PORR, lider in constructii, si-a dorit o campanie de internal employer branding...

Stare de Bine pentru Angajati Performanti
Stare de Bine pentru Angajati Performanti

Politicile de distantare sociala, lockdown-urile, izolarea, anxietatea de a nu te imbolnavi si toate fricile legate de un viitor nesigur, au afectat angajatii in pandemie 2020 a fost un an plin de...

Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie
Cum poate o strategie de comunicare interna sa sustina schimbarea in organizatie

Toate companiile, de la cele mici la cele mari, au nevoie de o strategie de comunicare interna eficienta Presiunea se afla mai mult pe „umerii” companiilor mari si foarte mari, unde...

Trenduri in comunicarea interna in 2021
Trenduri in comunicarea interna in 2021

Care sunt noile trenduri in comunicarea interna in 2021 Pana in 2020 legatura dintre angajati si cultura organizationala non-formala se crea la cafea, la pranz, la petrecerile companiei, intr-un...

De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc
De 10 ani, punem oamenii din organizatii pe primul loc

Anul acesta s-au implinit 10 ani de cand am deschis poarta Exploratist! Imi aduc aminte gandul cu care am pornit la drum Mi-am dorit sa aduc ceva nou, inedit, pentru lumea organizatiilor, pentru...