fbpx

Parteneriat D&I strategic între companii și ONG-uri. Do’s & Don’ts

Parteneriat D&I strategic între companii și ONG-uri. Do’s & Don’ts

Diversitatea și incluziunea sunt o forță a binelui și au un rol cheie pentru construirea unui mediu sănătos și funcțional, în care oamenii se simt valorizați, respectați și beneficiază de condițiile care le asigură starea de bine și susțin creativitatea, inovația, performanța și sustenabilitatea. 

 

Diversitatea și incluziunea funcționează bine numai împreună 

 

Diversitatea se referă la varietatea de experiențe, culturi, etnii,  gen, identități, vârste, religii etc. și este importantă pentru că aduce împreună perspective, idei și abordări diferite. Incluziunea presupune aprecierea, respectarea și susținerea acestora.

Dacă nu există diversitate, mediul devine prea omogen, iar ideile și abordările nu se mai completează, nu mai construiesc un tot unitar și nu mai oferă o perspectivă de ansamblu. Dacă nu există incluziune, lipsește cultura care face ca diversitarea să-și îndeplinească potențialul.

Astfel, dacă diversitatea înseamnă acceptarea tuturor, incluziunea înseamnă valorizarea tuturor. 

 

Exploratist și Open Minds – un parteneriat D&I inspirat

 

Anul trecut Exploratist a lansat asociația pentru diversitate și incluziune Open Minds și, împreună, au organizat Conferința despre Diversitate și Incluziune | O experiență Open Minds, care a adus împreună 26 de speakeri și 400 de participanți și a tratat 6 teme importante de D&I.

Ca agenție de brand & employee experience, Exploratist este aproape de nevoile companiilor și înțelege obiectivele de responsabilitate socială ale acestora.

Ca organizație neguvernamentală, Open Minds înțelege nevoile comunităților locale, acționează și facilitează implicarea companiilor în viața comunităților unde acestea își desfășoară operațiunile. Asociația integrează agendele organizațiilor cu inițiative ale societății civile, în abordări pe termen lung și cu impact sporit.

Noi, Exploratist și Open Minds, dorim să contribuim la construirea unei societăți în care diversitatea să fie valorizată, fiecare om să se simtă inclus, iar oamenii și organizațiile să poată contribui, împreună, la construirea unui viitor mai bun și mai echitabil.

Împreună, lansăm către companii și ONG-uri invitația la un parteneriat bazat pe echitate, prin care acestea să-și unească resursele financiare și de expertiză pentru a avea impact strategic asupra calității vieții oamenilor.

 

Parteneriatul dintre companii și ONG-uri – o sinergie strategică

 

Lucrând împreună, companiile și ONG-urile valorifică punctele forte din ambele sectoare și creează o sinergie strategică ce catalizează producerea de schimbări pozitive.

ONG-urile dispun de o bogată experiență de lucru cu diverse comunități, oferindu-le companiilor o viziune holistică asupra diferitelor realități și nevoi existente. Lucrând împreună, acestea pot crea programe care să construiască comunități mai puternice și să extindă impactul pozitiv asupra comunității mai largi.

Operând în medii diverse și dinamice, ONG-urile sunt abile în găsirea de soluții creative la probleme complexe. Astfel, companiile pot beneficia de cunoștințele și expertiza ONG-urilor în domeniul D&I pentru a-și îmbunătăți practicile și strategiile proprii. În plus, ONG-urile pot oferi ghidaj cu privire la aspectele legale și etice legate de D&I, ajutându-le pe companii să se asigure că inițiativele lor se aliniază la cele mai bune practici și respectă reglementările în vigoare.

Inițiativele D&I desfășurate prin colaborare cu ONG-urile cresc nivelul de engagement al angajaților, care se simt mai conectați la munca lor, la echipă și la scopul mai înalt al organizației atunci când își văd compania implicată activ în proiecte sociale semnificative. Acest lucru are un impact pozitiv asupra reputației companiei și pe plan extern, în ochii consumatorilor, clienților și a comunității mai largi.

Prin parteneriatul cu ONG-uri pentru a dezvolta proiecte D&I companiile devin deschizătoare de drumuri în peisajul diversității și incluziunii și sunt o sursă de inspirație și curaj pentru organizații.

„Felul în care un ONG poate potența forța unei companii în domeniul diversității și al incluziunii ne era clar de ceva vreme, motiv pentru care am și lansat Open Minds. Lucrând îndeaproape cu companiile de atâția ani, înțelegem foarte bine atât obiectivele acestora, cât și realitățile și nevoile comunităților în care operează. Obiectivul nostru de a crea un context în care să se unească forțe diverse, pentru ca împreună să aibă impact real și durabil, se împlinește într-un mod foarte motivant prin Open Minds! Parteneriatele D&I dintre companii și ONG-uri îmbunătățesc perspectivele organizațiilor implicate și contribuie semnificativ la creșterea nivelului de conștientizare și la construirea unei culturi în care diversitatea și incluziunea sunt nu doar valori, ci și un motor al inovației și al progresului. Colaborarea dintre companii și Open Minds ne oferă tuturor nenumărate oportunități de învățare și ne reîntărește convingerea că întotdeauna merită să acționezi!, declară Silviu Andrei Petran, Managing Director Exploratist.

 

parteneriat D&I

 

Do’s & Don’ts pentru companii

 

Do’s

1. Stabiliți o cale de comunicare deschisă și transparentă, pentru a discuta regulat despre obiective, așteptări și progres.

2. Asigurați-vă că aveți valori comune, pentru a crea un parteneriat cu sens și impact durabil.

3. Creați un mediu proprice învățării, în care ambele părți să poată împărtăși idei, experiențe și expertiză, petru o colaborare eficientă și cât mai fructuoasă.

4. Luați decizii incluzive, bazate pe perspective diverse, care să respecte principiile diversității și incluziunii și să creeze schimbări D&I reale și sustenabile.

5. Definiți clar obiectivele și rezultatele dorite ale proiectelor externe D&I, pentru a asigura alinierea cu expertiza ONG-ului.

6. Ascultați activ viziunea ONG-ului cu privire la dinamica și nevoile comunității și fiți deschiși la învățare din experiența și expertiza acestuia.

7. Alocați resursele financiare și logistice necesare pentru a susține implementarea cu succes a proiectelor D&I în comunitate.

8. Construiți relații și parteneriate durabile, pentru a asigura durata și sustenabilitatea impactului.

9. Împreună cu ONG-ul, stabiliți metrici și metode de evaluare și măsurare a impactului proiectelor D&I.

 

Don’ts

1. Nu vă limitați la gesturile simbolice, ci acționați prin inițiative concrete care să creeze impact real.

2. Nu abordați parteneriatul cu un ONG cu o mentalitate de salvator; tratați ONG-ul ca pe un partener egal, cu expertiză și resurse valoroase.

3. Nu respingeți și nu ignorați feedback-ul primit de la ONG, ci utilizați-l ca o oportunitate de îmbunătățire a proiectelor de D&I pe care le dezvoltați împreună.

4. Nu neglijați etapele următoare dezvoltării proiectelor, pentru a nu submina impactul proiectului și credibilitatea inițiativelor de D&I; asigurați-vă că executați planurile și inițiativele convenite.

5. Evitați abordarea pe termen scurt; diversitatea și incluziunea nu sunt un trend, ci necesită schimbări durabile.

6. Nu impuneți soluții fără a consulta și înțelege nevoile și preferințele specifice ale comunității; respectați expertiza locală.

7. Nu ignorați aspectele sensibile ale culturii locale; asigurați-vă că înțelegeți nuanțele culturale și că proiectele D&I pe care le desfășurați sunt cu adevărat incluzive.

8. Evitați abordarea punctuală și acțiunile izolate; păstrați contactul continuu cu comunitatea și ONG-ul, pentru a avea un impact sustenabil și inovator.

9. Nu subestimați expertiza locală; colaborați cu ONG-ul pentru a beneficia de cunoștințele lor despre comunitate.

parteneriat D&I

 

Do’s & Don’ts pentru ONG-uri

 

Do’s

1. Comunicați clar așteptările, misiunea și obiectivele aferente ONG-ului, pentru a asigura alinierea acestora cu valorile companiei.

2. Furnizați resurse educaționale și de advocacy, astfel încât compania să capete o bună înțelegere cu privire la toate aspectele aferente proiectelor de diversitate și incluziune dezvoltate și a impactului acestora.

3. Asigurați-vă că înțelegeți dinamica locală, nevoile și aspirațiile comunității în care veți acționa, pentru a dezvolta soluții eficiente .

4. Creați soluții și recomandări potrivite cu nevoile comunităților, precum și cu contextul specific al companiei, luând în considerare domeniul în care aceasta activează, dimensiunile companiei și caracteristicile forței de muncă

5. Investiți în dezvoltarea capacității comunităților locale. Oferiți instruire și resurse care să le permită membrilor comunității să își asume un rol activ în dezvoltarea și sustenabilitatea proiectelor D&I.

6. Respectați și prioritizați valorile locale, susțineți vocile și liderii locali în implementarea proiectelor pentru ca proiectele desfășurate să fie autentice și relevante.

7. Vizați parteneriate pe termen lung, care generează rezultate concrete și impact de durată.

8. Stabiliți relații pe termen lung cu stakeholderii locali, pentru a susține o colaborare continuă, dincolo de proiecte specifice.

9. Asigurați engagement-ul continuu al comunității: Stabiliți mecanisme pentru implicarea continuă a comunității. Promovați linii deschise de comunicare, căutați feedback regulat și implicați-i pe membrii comunității în procesele de luare a deciziilor pentru a asigura relevanța și succesul inițiativelor.

10. Stabiliți metrici și metode de evaluare clare pentru proiectele dvs. de D&I, din motive de responsabilitate și pentru a perfecționa și îmbunătăți strategiile bazate pe rezultate din lumea reală.

 

Don’ts 

1. Nu presupuneți că o abordare generică li se potrivește tuturor companiilor. La rândul lor, organizațiile se confruntă cu realități, provocări și nevoi unice, care pot deschide perspective noi și valoroase.

2. Nu neglijați comunicarea clară cu compania cu privire la provocările, nevoile și progresul proiectului.

3. Nu subestimați importanța educației și a conștientizării în cadrul comunității. Implicați-vă în inițiative care îi echipează pe oameni cu cunoștințe, ajutându-i să înțeleagă beneficiile și obiectivele proiectelor D&I.

4. Nu neglijați importanța implicării angajaților companiei în bunul mers și succesul proiectelor.

5. Nu ignorați cultura organizațională a companiei; dezvoltați strategii pe care aceasta să le integreze fără probleme și care să influențeze pozitiv mediul organizațional.

6. Evitați demersurile izolate; căutați să integrați proiectele desfășurate în strategia de business și în obiectivele companiei.

7. Nu treceți cu vederea importanța înțelegerii contextului cultural, social și economic unic al comunităților cu care lucrați. Ignorarea nuanțelor locale poate face ca proiectele să nu fie eficiente să fie incorect adaptate din punct de vedere cultural.

8. Nu presupuneți că comunitățile sunt omogene; recunoașteți și apreciați diversitatea din publicului țintă.

9. Evitați adoptarea unor abordări strict ierarhice în implementarea proiectului. Aplicați metode colaborative și participative care să încurajeze și să susțină comunitățile locale, asigurând implicarea activă a acestora în procesele de luare a deciziilor. 

10. Nu ignorați și nu neglijați obiectivele de D&I și CSR ale companiei, pentru credibilitate, eficiență și impact.

11. Nu izolați proiectele de dezvoltare comunitară; căutați oportunități de integrare și colaborare cu alte inițiative.

12. Evitați inflexibilitatea; fiți receptivi la nevoile tuturor stakeholderilor implicați.

 

Ediția a doua a Conferinței despre Diversitate și Incluziune | O experiență Open Minds va avea loc în iunie 2024. Exploratist și Open Minds plănuiesc ca aceasta să devină un pilon strategic al colaborării dintre companii și ONG-uri.

Hai să construim o lume mai bună, împreună![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Ti-a placut articolul, ramai conectat cu noi

Doresc sa fiu contactat si sa primesc informari de marketing sau comerciale din partea Exploratist. Sunt de acord cu Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate.
Articole similare
Televiziune Interna
Televiziune Interna

Descriere proiect Context:   Cel mai mare retailer din Bucuresti si unul dintre game changer-ii industriei are nevoie de un instrument inovator de comunicare interna – televiziune...

Festivalul Energiilor
Festivalul Energiilor

Descriere proiect Context:   Clientul isi doreste sa organizeze un festival al valorilor de leadership pentru angajatii blue collar Evenimentul isi propune sa fie o campanie de...

HOPE
HOPE

Descriere proiect Context:   Training corporate experiential pentru echipa de top management Da! O abordare potrivita atunci cand acestia au nevoie sa isi redefineasca modul de...

Calatoria lui Berg
Calatoria lui Berg

Descriere proiect Context:   Cum arata o campanie de comunicare interna pentru lansarea unui regulament de ordine interioara – ROI Dezvoltarea unei astfel de actiuni este, cu...

Mandrie, Nu Prejudecata
Mandrie, Nu Prejudecata

Descriere proiect Context:   Aceasta campanie de internal employer branding pune accent pe un EVP puternic si autentic Obiectivul este reactivarea sentimentului de mandrie in...

Ucenicie in Management
Ucenicie in Management

Descriere proiect Context:   Poate fi un program de tipul First Time Manager o solutie la fluctuatia oamenilor din organizatii O companie multinationala care oferă servicii telecom...

Strategie Bottom -> Up
Strategie Bottom -> Up

Descriere proiect Context:   Dezvoltarea unui workshop de strategie este intotdeauna o provocare Iar atunci cand obiectivul este de a genera principalele initiative strategice cu...

Vaporul Generatiilor
Vaporul Generatiilor

Descriere proiect Context:   Intr-o organizatie cu 2 000 de angajati si o activitate de peste 50 de ani, mixul dintre generatii devine o provocare din ce in ce mai mare Numarul...

Ambasadorii Invatarii
Ambasadorii Invatarii

Descriere proiect Context:   Poate reusi un program de management trainee sa schimbe perceptia asupra invatarii Beneficiarii programelor de training nu-si mai manifestau deschis...

Feedback-ul este un DAR
Feedback-ul este un DAR

Descriere proiect Context:   Cum cresti nivelul de employee engagement la lansarea unei aplicatii de performance Clientul isi doreste o campanie de comunicare interna pentru lansarea...

Gala Bravo
Gala Bravo

Descriere proiect Context:   Este oare actiunea de reward & recognition si o actiune de employer branding Noi spunem ca da! Programele de recunoastere si apreciere din cadrul...

Capsula Timpului
Capsula Timpului

Descriere proiect Context:   Unul din cei mai mari jucatori de pe piata de retail din Romania organizeaza anual pentru echipele de top, middle si 3rd line management un eveniment de...

Strategie cu LEGO
Strategie cu LEGO

Descriere proiect Context:   Suntem intr-o perioada in care workshop-urile de strategie pentru top management se doresc a fi pragmatice, experientiale si construite prin tehnici din...

Eu Sunt 12
Eu Sunt 12

Descriere proiect Context:   Conferinta de vanzari este evenimentul din an la care participa intreaga echipa de top management, alaturi de echipa de sales si marketing si distribuitorii...

Inspiratia Vine din Inima
Inspiratia Vine din Inima

Descriere proiect Context:   Marketing experiential intr-o conferinta pentru manageri Da! Unul din cei mai mari jucatori de pe piata de retail din Romania organizeaza anual un eveniment...

Next Level: Flota Stelara
Next Level: Flota Stelara

Descriere proiect Context:   Eveniment corporate realizat sub forma unei intalniri nationale anuale cu intreaga echipa de management, vanzari, marketing si...

Ziua Portilor Deschise
Ziua Portilor Deschise

Descriere proiect Context:   Ziua Portilor Deschise este un eveniment important, in cadrul caruia iubitorii brandurilor de bere produse de clientul nostru sunt invitati la fabrica...

Raliul Campionilor
Raliul Campionilor

Descriere proiect Context:   Conferinta de vanzari si marketing este singura intalnire anuala la care participa top management-ul, echipa de marketing si vanzari si distribuitorii...

Discovery
Discovery

Descriere proiect Context:   Gamification In ultima perioada, organizatiile fac eforturi sustinute sa integreze in programele de L&D tehnici de invatare la distanta, tehnologie de...

Litera de Rege
Litera de Rege

Descriere proiect Context:   Istoria Romaniei intr-un singur eveniment de brand Asta isi propune Herlitz Romania (parte a grupului Pelikan) prin organizarea evenimentului care lanseaza...

Intranet si Mobile App
Intranet si Mobile App

Descriere proiect Context:   Accesul la informatii printr-un intranet modern, sustinut de un mobile app pe masura pentru comunicarea interna, este o necesitate in contextul schimbarilor...

7 recomandari pentru o conferinta virtuala de succes
7 recomandari pentru o conferinta virtuala de succes

Pandemia globala COVID-19 a modificat radical modul in care se desfasoara evenimentele cu public mare In acest context, o conferinta virtuala ramane una din cele mai bune solutii pentru a proteja...

Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari
Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari

Decizia de a gazdui un eveniment virtual pare adesea o miscare naturala pentru companiile care organizeaza deja evenimente traditionale Daca doresti sa atragi participanti, trebuie sa faci in asa...

Cum poate o platforma de learning experience sa sustina procesul de transformare digitala?
Cum poate o platforma de learning experience sa sustina procesul de transformare digitala?

Exploratist si Aims Romania, companie de executive search si consultanta, au adus de curand pe piata romaneasca platforma de learning experience Games for Business Platforma multi premiata, Games...

Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna
Cum pastrezi motivatia angajatilor prin comunicare interna

Saptamana de saptamana, stirile devin din ce in ce mai alarmante Peste tot in lume, precum si in interiorul organizatiilor Si, in timp ce o buna comunicare interna a situatiei este importanta, este...

Petrecere de Craciun online: 6 recomandari pentru un eveniment memorabil
Petrecere de Craciun online: 6 recomandari pentru un eveniment memorabil

Exista un eveniment al companiei pe care toti angajatii il asteapta cu nerabdare Acest eveniment este petrecerea de Craciun Anul acesta probabil multi dintre noi vor alege sa organizeze o petrecere...

Meeting remote? 3 idei pentru o sedinta de departament engaging
Meeting remote? 3 idei pentru o sedinta de departament engaging

Sa fim sinceri: sedintele de business sunt mereu amenintate de pierderea focusului sau chiar de plictiseala In cazul unui meeting remote, cu atat mai mult Distanta, micile turbulente tehnice, precum...

Onboarding digital: cum oferim o experienta relevanta angajatilor remote?
Onboarding digital: cum oferim o experienta relevanta angajatilor remote?

Indiferent daca am fost sau nu pregatiti,  foarte multi dintre noii nostri colegi de munca vor incepe prima zi de activitate in regim de lucru la distanta...

Comunicare online: cum sa ai o prezenta puternica in interactiunile digitale
Comunicare online: cum sa ai o prezenta puternica in interactiunile digitale

Pandemia globala a redefinit interactiunile si partea de comunicare online asa cum le stiam La nivel mondial, zeci de milioane de angajati lucreaza de acasa pentru a pastra distantarea sociala Prin...

Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”
Exploratist si Orange lanseaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, „Despre bani si fericire”

Atentie, se filmeaza in pandemie! Se filmeaza primul sitcom de educatie financiara din Romania, “Despre bani si fericire” Un produs marca Exploratist, dedicat exclusiv organizatiilor...

Conferinta internationala cu parteneri de business
Conferinta internationala cu parteneri de business

Descriere proiect Context:   Ultimele luni au insemnat reinventare Invatam diferit si relationam diferit, atat in viata personala cat si in mediul de business Dar nevoile raman...

Eveniment de Premiere in online
Eveniment de Premiere in online

Descriere proiect Context:   Orice eveniment de premiere in online are nevoie sa fie celebrat in comunitate Fara colegii in prezenta carora sa fie recunoscute meritele si triumfurile...

Spune “Multumesc!” la o gala de premiere cu twist
Spune “Multumesc!” la o gala de premiere cu twist

Descriere proiect Context:   In urma unei campanii de comunicare interna de succes, axata pe rewards & recognition, clientul isi doreste sa mai faca o dedicatie angajatilor alaturi...

Exploratist lanseaza Digital Stage – o solutie pentru evenimente online cu buget optimizat cu 30%
Exploratist lanseaza Digital Stage – o solutie pentru evenimente online cu buget optimizat cu 30%

Anul trecut, Exploratist a trecut printr-o transformare complexa Pentru a face fata provocarii noului context de munca remote ne-am digitalizat intregul portofoliu de servicii Digital Stage, o...

Conferinta SKO 2021
Conferinta SKO 2021

Descriere proiect Context:   Cum a luat nastere conceptul de eveniment hibrid Pandemia a declansat o serie de schimbari si a redefinit modul de a face business Fiecare schimbare a...

Cum sa gestionezi o echipa hibrid
Cum sa gestionezi o echipa hibrid

In timp ce multe companii traverseaza intoarcerea la birou intr-o forma sau alta, managerii isi pun problema cum sa gestioneze o echipa hibrid, in care angajatii se confrunta cu situatii foarte...

Training online: 5 motive pentru digitalizare si gamification
Training online: 5 motive pentru digitalizare si gamification

Companiile de astazi trebuie sa performeze intr-un ecosistem unde atat factorii sociali, cat si cei tehnologici se schimba intr-un ritm ametitor Echipele puternice raman cheia adaptarii si,...

Multumim pentru curaj!
Multumim pentru curaj!

Descriere proiect Context:   Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020 Clientul isi doreste o campanie de...

PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding
PORR si Exploratist au spus „Multumesc!” intr-o campanie de internal employer branding

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020 PORR, lider in constructii, si-a dorit o campanie de internal employer branding...

Gandire critica pentru echipe antrenate, agile & performante
Gandire critica pentru echipe antrenate, agile & performante

In fiecare secunda suntem asaltati de multe informatii Deseori nu le trecem prin filtru propriu, desi ni se pare ca suntem logici in gandire si foarte priceputi sa analizam corect situatiile World...

Atelier de dezvoltare personala: Cum gasim sensul in ceea ce facem?
Atelier de dezvoltare personala: Cum gasim sensul in ceea ce facem?

Descriere proiect Context:   Sensul vietii este diferit pentru fiecare dintre noi, iar felul in care alegem sa il construim ne face unici Cum ramanem, insa, focusati pe ceea ce conteaza...

Gestionarea stresului prin wellbeing – o solutie pentru WFH
Gestionarea stresului prin wellbeing – o solutie pentru WFH

Descriere proiect Context:   Stresul este inevitabil, indiferent unde lucram, ce alegeri facem in viata personala sau cat de zen ne straduim sa fim Important este cum ne pozitionam...

Strategii de parenting si relatia cu copilul tau in vremuri atipice
Strategii de parenting si relatia cu copilul tau in vremuri atipice

Descriere proiect Context:   Ca parinte, pandemia ti-a ridicat la fileu multe provocari Poate ai simtit ca nu ai un raspuns sau ca solutia ta nu e cea mai buna Poate te-ai descurcat...

Conferinta Nationala de Vanzari
Conferinta Nationala de Vanzari

Descriere proiect Context:   Pandemia a declansat schimbare si reinventare Evenimentele de tip Conferinta nationala de vanzari s-au transformat in evenimente hibrid sau online, intr-un...

Microlearning: cum sa inveti usor si distractiv
Microlearning: cum sa inveti usor si distractiv

Unul din lucrurile cu care se confrunta adesea companiile este optimizarea invatarii de skill-uri noi, precum si dezvoltarea aptitudinilor intr-un mod cat mai atractiv si care sa ofere rezultate de...

Program de Inductie
Program de Inductie

Descriere proiect Context:   De ce este important un program de inductie Acestea atrag din ce in ce mai mult atentia organizatiilor, pe masura ce se constata ca cea mai mare rata a...

ROM este Greuceanu
ROM este Greuceanu

Descriere proiect Context:   Cum pot prezenta eroii locali un brand de angajator Cu atat mai mult cu cat vorbim de un brand local, care activeaza intr-o piata competitiva alaturi de...

Cum sustii sanatatea emotionala a echipei?
Cum sustii sanatatea emotionala a echipei?

Descriere proiect Context:   Lucrul in echipa prespune atat momente intense, de efort maxim, cat si succese si motive de bucurie Ce se intampla, insa, cu sanatatea emotionala a...

Cum aducem bucurie prin conexiuni autentice?
Cum aducem bucurie prin conexiuni autentice?

Descriere proiect Context:   Distantarea fizica pe care am experimentat-o in ultimul an a lasat urme la nivel personal, social, relational, profesional, in familii si echipe Ne simtim...

Valorile Personale – Cum sa traiesti in acord ele?
Valorile Personale – Cum sa traiesti in acord ele?

Descriere proiect Context:   Dezarmare in fata schimbarii Dezorientare in privinta directiei in care merge viata ta Confuzie privind ceea ce conteaza acum pentru tine La mijloc intre...