Exploratist si Aims Romania, companie de executive search si consultanta, au adus de curand pe piata romaneasca platforma de learning experience Games for Business.
Platforma multi premiata, Games for Business este o solutie de tip SaaS, capabila sa sustina intreg procesul de transformare digitala intr-o organizatie. Este creata in special pentru companiile cu peste 150 de oameni si urmareste intreaga calatorie a angajatilor in organizatie, astfel:
- EMPLOYER BRANDING – Interactiuni autentice si personalizate cu brandul de angajator;
- RECRUTARE – Atragerea online si selectarea candidatilor potriviti pentru organizatie;
- ONBOARDING – Angajatorii pot interactiona virtual cu viitorii membri ai echipei si le pot monitoriza progresul;
- L&D – Programele de training sunt construite ca experiente dinamice si inovatoare;
- RETENTIE – Performantele angajatilor care lucreaza remote devin vizibile pentru intreaga echipa, iar gradul de apreciere creste.
Platforma de learning experience, utila mai ales in contextul remote
Transferarea informatiilor si cunostintelor are in centru angajatul in fiecare moment. In acelasi timp, se tine cont in permanenta de feedback si de adaptarea procesului de invatare pentru dezvoltarea mai rapida a echipei. Contentul este rapid accesibil, prezentat intr-un mod atractiv si usor de retinut.
Astfel, platforma de learning experience Games for Business ofera:
- Actualizarea informatiilor existente intr-un format mai simplu de consumat;
- Managementul contentului de invatare si al utilizatorilor;
- Planificarea si imbunatatirea proceselor de comunicare interna;
- Dezvoltarea unor instrumente de engagement pentru cresterea gradului de utilizare a platformei.
Descopera mai multe feature-uri care accelereaza procesul de digitalizare.
Nu mai putin de 5 module principale care aduc un plus de motivatie
Modulul de visual storytelling ajuta, prin naratiune si imagini fresh, la vizualizarea progresului cursantilor si implicarea lor emotionala.
Modulul de activitati permite prezentarea generala a listei de misiuni, precum si clasificarea obiectivelor organizationale. De-asemenea, include si coaching pentru utilizatori, indiferent de distanta.
Modulul de invatare permite cresterea eficientei procesului de invatare prin tehnici de micro-learning. Platforma de learning experience permite aici si separarea continutului pe grupuri de utilizatori sau integrarea materialelor video de e-learning.
Modulul de recompensare permite incentivari virtuale instante, recompense fizice rambursabile si, optional, recompense de echipa.
Modulul de administrare are principalul avantaj de a nu necesita abilitati de IT. Orice persoana din echipa poate gestiona contentul si recompensele sau poate descarca rapoarte. Conexiunea la bazele de date existente are nevoie doar de cateva click-uri.
Gradul de implicare al angajatilor poate creste cu peste 190%
Companiile care au utilizat platforma de learning experience Games for Business au observat cresteri de peste 190% a numarului de candidati care au aplicat pe pozitii vacante sau un grad de rententie mai ridicat cu +18%. De asemenea, gradul de implicare voluntara a angajatilor in programele de dezvoltare personala a crescut cu 51%.
De exemplu, Deutsche Bahn, cea mai mare companie de transporturi din Europa, pre-selecteaza mii de aplicanti in fiecare an. Candidatii trebuie sa treaca un test de aptitudini foarte complex. Elementele de gamification din cadrul platformei de learning experience i-au ajutat sa se pregateasca pentru examen intr-un mod antrenant si eficient.
Un alt studiu de succes este Revenuepoly, de la Coca Cola HBC. O simulare de business online plina de provocari prin care angajatii inteleg cum pot atinge obiectivele strategice si cum pot creste vanzarile intr-un mediu instabil. Jucatorii primesc rolul de decision-makeri si au puterea de a construi povestea asa cum isi doresc. Pot maximiza tranzactiile si volumul generat, implementand astfel noua strategie comerciala.
Fuel Station Ville de la BP este o alta platforma de learning experience personalizata prin care BP-GBS a castigat teren in fata noii generatii de angajati. Functioneaza ca un sistem care urmareste progresele inregistrate si care ajuta echipa sa castige cat mai multe cunostinte despre BP si GBS Europa. Scopul este de a oferi un Employee Value Proposition remarcabil pentru echipa.
Vedeti mai multe studii de caz de succes.
Buget optimizat de implementare indiferent de industrie
Datorita interfetei digitale prietenoase si accesului facil pe mobil, informatiile pot ajunge rapid catre un numar mare de angajati. In plus, platforma de learning experience implica activ angajatii zilnic.
Costurile implementarii Games for Business incep de la 5.000 de euro si cresc, in functie de complexitate, numar de utilizatori si timing, pana la 50.000 de euro. Solutia este ideala pentru companiile cu cel putin 300 de angajati.
La nivel international, solutiile Games for Business au adus rezultate vizibile pentru multinationale precum Coca-Cola, Generali, PwC, NN, OTP Bank, KPMG și Erste Bank.
Aflati cat de bine se potriveste platforma de learning experience pentru compania voastra.