fbpx

ADN-ul. O forta

program de employer branding

Descriere proiect

Am fost provocati sa luam parte la realizarea unei campanii de employer branding menita sa atraga talente in organizatie, intr-o industrie extrem de competitiva, asa cum este cea de dezvoltare de software.

Obiectivul este acela de a realiza scurte episoade, pline de umor, autentice cu situatii si personaje intalnite in organizatie in viata de zi cu zi. Acestea episoade vor rula exclusiv pe mediul online, fiind targetati cei din generatia tanara de programatori.

Pentru a putea pune in practica un astfel de scenariu, am dezvoltat un program personalizat ce presupune parcurgerea mai multor etape de cunoastere, atat la nivel individual, cat si la nivel de echipa.

Mixarea zonei de cunoastere cu zona experientiala in 3 etape transforma proiectul intr-un adevarat carusel al descoperirii tiparelor de personalitate si comportamente specifice echipei.

Obiective
  • identificarea profilului de angajat
  • identificarea unor situatii sau contexte caracteristice si relevante pentru organizatie si mediul de lucru
  • identificarea unor angajati cu potential, care pot fi resurse in cadrul acestei campanii
Detalii
  • 100 de participanti
  • programul s-a desfasurat pe o perioada de 3 luni, cu extinderea pe 12 luni
  • 6 facilitatori, 1 coordonator de proiect
  • client din industria IT&C

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Servicii de employer branding
Servicii de employer branding
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

proiect de comunicare interna

Ucenicie in Management

program de training

Televiziune interna

proiect de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele