Calatoria lui Berg

Dezvoltarea unei campanii de comunicare interne este intotdeanuna o provocare. In cazul nostru, campania sustine intr-o prima etapa comunicarea noului regulament de ordine interioara (ROI) catre segmente diferite de public tinta: angajatii din sediul central, echipele de vanzari si cei din zona de productie.

Va aduceti aminte de cunoscutul joc din copilarie „O calatorie in tara lui Piticot?”

De aici ne-am inspirat si asa a luat nastere Berg. El este personajul principal al povestii noastre pe care am transformat-o intr-o aventura, reprezentata grafic printr-un…. JOC.

Berg pleaca intr-o aventura in „tara clientului” pentru a deveni Super Star. Provocarile si experientele prin care el trece sunt legate de competentele pe care trebuie sa le asimileze, valorile cu care sa se identifice si regulile jocului pe care sa le respecte. Scopul jocului este ca fiecare angajat sa se identifice cu acest personaj, implicit cu ROI-ul companiei.

Obiectivele programului:

  • comunicarea noului regulament de ordine interioara (ROI)
  • asimilarea regulamentului de catre un public diversificat
  • realizarea unui program de comunicare cu elemente experientiale
  • dezvoltarea unei noi platforme de comunicare interna

Detalii:

  • grupul tinta format din 1200 de angajati
  • durata initiala 1 luna, cu extinderea programului pe o perioada de 1 an
  • client din industria FMCG

 

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

proiecte similare