fbpx

Calatoria lui Berg

proiect de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Cum arata o campanie de comunicare interna pentru lansarea unui regulament de ordine interioara – ROI? Dezvoltarea unei astfel de actiuni este, cu siguranta, o provocare atunci cand comunicarea trebuie impartita pe segmente, astfel incat sa integreze toate domeniile de activitate ale companiei. De la HQ, productie pana la intreaga forta nationala de vanzari.

O alta provocatre este legata de faptul ca doar cei de HQ, managerii din fabrica si coordonatorii de regiune si distributie au acces la mail. Pentru forta operationala din fabrica si pentru forta de vanzari locala trebuie creata o alta modalitate de comunicare.

Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori la nivel national, avand peste 1000 de angajati.

 

Solutie:

 

In cazul nostru, campania de comunicare interna sustine intr-o prima etapa comunicarea noului regulament de ordine interioara (ROI) catre segmente diferite de public tinta: angajatii din sediul central, cei din zona de productie si echipele de vanzari.

Va aduceti aminte de „O calatorie in tara lui Piticot” din copilarie? De aici ne-am inspirat si astfel a luat nastere Berg. El este personajul principal al povestii noastre pe care am transformat-o intr-o aventura, reprezentata grafic printr-un…. JOC.

Berg pleaca intr-o aventura in „tara clientului” pentru a deveni Super Star. Provocarile si experientele prin care trece sunt legate de competentele pe care trebuie sa le asimileze, valorile cu care se identifica si regulile jocului pe care trebuie sa le respecte. Scopul jocului este ca fiecare angajat sa se identifice cu acest personaj, implicit cu ROI-ul companiei.

Livrabile:

  • video cu povestea lui Berg si personas desenat prin valori si activat prin competente – cultura organizationala
  • video-uri cu Berg si primele lui provcari starnite de contractul individual de munca, conflictul de interese, SSM, politica de confidentilaitate si cea de anti-bribery, concediul medical & cel de odihna, evaluarea performantei, 
  • postere, afise si cut-board-uri
  • declinari pentru marketing digital intern cat si kit de comunicare complet pentru comunicarea interna

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe Iqads.

Obiective
  • comunicarea noului regulament de ordine interioara (ROI)
  • asimilarea regulamentului de catre un public diversificat
  • realizarea unui program de comunicare cu elemente experientiale
  • dezvoltarea unei noi platforme de comunicare interna
Detalii
  • grupul tinta format din 1200 de angajati
  • durata initiala 1 luna, cu extinderea programului pe o perioada de 1 an
  • client din industria FMCG
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

program de invatare experientiala

Ucenicie in Management

program de invatare first time manager

Televiziune interna

proiect digital de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele