fbpx

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

De calitatea spatiului de lucru si de adaptarea acestuia la cerintele viitorului depinde calitatea experientei angajatilor si performantele acestora. Pentru a inova modul de lucru si a crea o experienta unica pentru angajati si pentru clienti, clientul nostru, lider pe piata asigurarilor, a inaugurat un nou sediu, situat in inima Bucurestiului – in zona Piata Victoriei. Este o cladire la standarde inalte, cu echipamente tehnologice de ultima ora, care raspunde modului de lucru hibrid. Proiectat creativ, noul spatiu sustine colaborarea si inovatia, incurajand interactiunea dintre colegi.

Compania a apela la creativitatea Exploratist pentru a elabora un proiect de branding pentru spatiile de intalnire din noul sediu.

 

Solutie:

 

Zis si creat! Atenti la ADN-ului brandului clientului nostru, am construit experiente inedite si inovatoare pentru angajatii acestuia, prin care i-am pus pe oameni pe primul loc si i-am adus aproape de spiritul brandului si de cultura companiei. Astfel, am dezvoltat un proiect inovator de branding intern, Bucurestiul, chiar din inima lui!, cu accent pe salile de intalnire din noul sediu, care a inclus urmatoarele stream-uri: concept, branding intern al salilor de intalnire, semnalistica si comunicare interna.

Am adus atmosfera unica a Bucurestiului in interiorul spatiilor de lucru, utilizand simbolurile si elementele culturale importante ale orasului. Fiecare dintre cele 22 de sali de sedinta a fost decorata cu o pictura de mari dimensiuni, realizata de ilustratoarea Madalina Tantareanu, reprezentand un simbol unic al Bucurestiului – cum ar fi Palatul Cotroceni, Opera Romana si Pasajul Basarab. Cu talent, inspiratie si intr-un stil inconfundabil, Madalina a redat atmosfera unica si familiara a orasului in fiecare sala.

Si, pentru un plus de engagement, un cod QR capteaza imaginatia celor prezenti in salile de sedinte, care afla informatii fascinante despre originea si povestea simbolului bucurestean reprezentat in sala respectiva – simbol ce da si numele salii.

Astfel, am creat pentru angajatii clientului nostru o atmosfera de poveste, care sa contribuie la starea lor de bine, sa raspunda nevoii lor de frumos, sa le stimuleze creativitatea si spiritul inovator si sa-i faca sa simta din plin ca fac parte dintr-o chipa care lucreaza din inima, a lor si a Bucurestiului, pentru clientii din toata tara.

 

 

Media & PR: Mai multe despre acest proiect in mass-media aici si aici. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • Crearea de experiente pentru angajati care sa consolideze legatura emotionala a angajatilor cu noile spatii de lucru.
  • Cresterea ratei de intoarcere la birou.
  • Crearea unei atmosfere de lucru inspirationale, care sa stimuleze engagementul, empatia si creativitatea.
  • Cresterea satisfactiei angajatilor si consolidarea sentimentului de apartenenta a acestora la o echipa unita si o cultura organizationala puternica.
  • Cresterea retentiei si consolidarea brandului de angajator.
Detalii
  • Durata proiectului: 6 luni
  • 1 account manager
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Multumim pentru curaj!

campanie de comunicare interna

Toate proiectele