fbpx

Multumim pentru curaj!

campanie de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Cum spui „Multumesc” unor oameni care au avut curajul sa aduca la viata proiecte indraznete in anul 2020?

Clientul isi doreste o campanie de internal employer branding, cu scop de apreciere si recunoastere a contributiei angajatilor la performanta organizatiei. O campanie care sa sublinieze viziunea echipei si faptul ca, atunci cand sunt conectati, oamenii construiesc inteligent.

Acesta activeaza in industria constructiilor si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 500 de angajati.

 

Solutie:

 

Am pornit de la o intrebare aparent simpla: “Ce inseamna sa ai curaj?

Sa fii puternic si sa indraznesti?

Sa construiesti pe un teren extrem de instabil, fara sa stii cu ce materiale vei lucra? Sau sa faci planuri pe termen lung, fara sa ai idee ce se va intampla de la o zi la cealalta?

Pe langa raspunsurile la intrebarile de mai sus, ne-am mai dat seama de un lucru important. Sa ai incredere in cei de langa tine, in viitorul companiei si in fortele proprii este un act de curaj superior. Pentru ca onoreaza intreaga echipa si toata munca depusa.

In fata increderii, cel mai valoros lucru pe care il poate oferi cineva, nu ne-a ramas decat un cuvant simplu: “Multumesc!”.

Mesajele interne, construite in jurul acestui cuvant cheie, au fost declinate in cadrul unor evenimente originale, precum matinale si talk show-uri. Am urmarit sa scoatem in evidenta atribute precum:

    • Spiritul de pionierat
    • Pasiunea
    • Seriozitatea
    • Munca umar la umar
    • Recunostinta

 

ACTIVITATI:

 

Atat „Dimineti cu energie” (matinalul), cat si „PORRtret de echipa” (talk show-ul) au avut loc saptamanal.

Scopul matinalului a fost de a da forta fiecarei zile, in cadrul unor sesiuni de cunoastere si energizare. Participantii au fost incurajati sa se implice atat cat se simt confortabil, fara presiuni. Acestia au exersat ascultarea activa, spontaneitatea si adaptabilitatea.

Interactiunile au fost moderate pe platforma Zoom, de actori improvizatori, iar activitatile corelate cu “atributul saptamanii”.

Talk-show-urile au pus in lumina reflectoarelor online initiative inspirate. Moderate de catre doi prezentatori, actori de improvizatie, au adus in prim plan oamenii din spatele proiectelor si rezultatelor.

Campania de internal employer branding a culminat cu aplauze la scena deschisa, in cadrul Galei Digitale „Multumesc”, dedicata celor care construiesc viitorul cu mult curaj si simt de raspundere. Un moment de sarbatoare colectiva, in care au fost apreciate rezultatele si efortul depus de catre toti angajatii la finalul unui an extrem de dificil.

Gala a evidentiat impactul puterii colective in evolutia sustenabila a business-ului si importanta comunitatii angajatilor pentru continuitate.

Succesul a fost celebrat prin momente autentice de entertainment, cum ar fi impro show-uri sau stand up.

 

Obiective

    • Construirea unei culturi bazata pe apreciere si comunicare deschisa
    • Recunoasterea bunelor practici in organizatie
    • Promovarea exemplelor personale si a povestilor de succes

Detalii

    • durata programului – 2 luni
    • 7 actori improvizatori
    • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
    • locatii: zoom, vimeo, studio live

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

Intranet si Mobile App

comunicare interna

Feedback-ul este un DAR

proiect integrat de comunicare interna

New Office. New You.

campanie integrata de comunicare interna

Toate proiectele