Context:
Clientul isi doreste sa organizeze un festival al valorilor de leadership pentru angajatii blue collar. Evenimentul isi propune sa fie o campanie de constientizare a ”Semnaturii de Leadership”, atat prin experiente relevante, cat si prin crearea unei legaturi emotionale intre participanti si cultura organizationala.
Clientul activeaza in industria tutunului si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1100 de angajati.
Solutie:
Un proiect de comunicare interna care a devenit un festival dedicat culturii organizationale. Fiecare valoare a fost corelata cu o trasatura sau subtrasatura de personalitate pentru care s-a dezvoltat un exercitiu in care participantii au practicat comportamentul urmarit in descrierea culturii organizationale.
De exemplu, valoarea “disruptive innovation” a fost asociata cu anumite tipuri de comportament, precum: deschiderea spre experiente noi, asertivitatea si gasirea de solutii. Intr-unul dintre exercitii, participantii, impartiti in perechi, au sustinut cate o dezbatere pe subiecte contradictorii (“vegan” versus “carnivor” sau “cash” versus “card”), facand schimb de roluri.
Aceast proiect de comunicare interna a avut 3 sesiuni a cate 90 de minute de exercitii de improLearning care au ajutat la evidentierea fortei interioare a fiecarui membru din cadrul echipei.
Design-ul de experienta a fost realizat pe 4 piloni – conectare si energizare, empowerment si conectare. In cadrul lor s-a activat fiecare valoare:
- consumer at the core – prin exercitii care au activat compasiunea
- forward leaning – prin exercitii care au activat constiinciozitatea si entuziasmul
- disruptive innovator – prin exercitii care au activat curiozitatea
- meaning creator – prin exercitii care au activat extraversiunea
- people activator – prin exercitii care au activat acceptarea
Rezultate:
- peste 600 de angajati din zona de productie care au interactionat intr-un mod accesibil si autentic cu noul set de valori
- give-away-uri personalizate cu mesajele cheie din campania de comunicare
- creative si elemente grafice realizate pentru zona de productie pentru continuarea comunicarii
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.