fbpx

Festivalul Energiilor

proiect de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Clientul isi doreste sa organizeze un festival al valorilor de leadership pentru angajatii blue collar. Evenimentul isi propune sa fie o campanie de constientizare a ”Semnaturii de Leadership”, atat prin experiente relevante, cat si prin crearea unei legaturi emotionale intre participanti si cultura organizationala.

Clientul activeaza in industria tutunului si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1100 de angajati.

 

Solutie:

 

Un proiect de comunicare interna care a devenit un festival dedicat culturii organizationale. Fiecare valoare a fost corelata cu o trasatura sau subtrasatura de personalitate pentru care s-a dezvoltat un exercitiu in care participantii au practicat comportamentul urmarit in descrierea culturii organizationale.

De exemplu, valoarea “disruptive innovation” a fost asociata cu anumite tipuri de comportament, precum: deschiderea spre experiente noi, asertivitatea si gasirea de solutii. Intr-unul dintre exercitii, participantii, impartiti in perechi, au sustinut cate o dezbatere pe subiecte contradictorii (“vegan” versus “carnivor” sau “cash” versus “card”), facand schimb de roluri.

Aceast proiect de comunicare interna a avut 3 sesiuni a cate 90 de minute de exercitii de improLearning care au ajutat la evidentierea fortei interioare a fiecarui membru din cadrul echipei.

Design-ul de experienta a fost realizat pe 4 piloni – conectare si energizare, empowerment si conectare. In cadrul lor s-a activat fiecare valoare:

  • consumer at the core – prin exercitii care au activat compasiunea
  • forward leaning – prin exercitii care au activat constiinciozitatea si entuziasmul
  • disruptive innovator – prin exercitii care au activat curiozitatea
  • meaning creator – prin exercitii care au activat extraversiunea
  • people activator – prin exercitii care au activat acceptarea

 

Rezultate:

 

  • peste 600 de angajati din zona de productie care au interactionat intr-un mod accesibil si autentic cu noul set de valori
  • give-away-uri personalizate cu mesajele cheie din campania de comunicare
  • creative si elemente grafice realizate pentru zona de productie pentru continuarea comunicarii

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • asimilarea celor 5 valori din “Semnatura de Leadership”
  • construirea unei conexiuni puternice cu fiecare din aceste 5 valori pentru a accelera tranzitia la noua cultura
Detalii
  • 8 actori improvizatori
  • 1 coordonator
  • livrabile atat in offline, cat si in online
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Toate proiectele