fbpx

Ateliere de biasuri cognitive

program de D&I

Descriere proiect
Context:

 

Clientul nostru din domeniul asigurarilor si-a dorit sa continue demersurile de sustinere si consolidare a unui mediu de lucru bazat pe diversitate si incluziune, binecunoscut fiind faptul ca echipele diverse si bine conduse se bucura de beneficiile inteligentei colective, sunt mai creative, mai inovatoare, mai engaged, mai dedicate si mai eficiente.

 

Solutie:

 

Am dezvoltat o solutie croita pe nevoile clientului si aliniata la strategia de diversitate si incluziune a companiei, pentru a obtine impactul scontat. Totul prin crearea unei experiente engaging pentru angajati, care a inclus elemente si actiuni relevante si de actualitate, pentru ca demersurile realizate sa fie memorabile si sa faciliteze asimilarea informatiilor si schimbarea comportamentelor.

Astfel, Exploratist a conceput si organizat doua serii de ateliere pentru biasuri cognitive – una pentru echipa de HR si una pentru echipa de management – organizate pe mai multe module, în cadrul carora au fost abordate aspecte precum:

  • gestionarea procesului de luare a deciziilor
  • antrenarea gandirii critice
  • constientizarea inamicilor incluziunii – stereotipizare, biasul confirmarii, biasul afinitatii, biasul autoritatii, biasul status quo-ului, biasul gandirii in echipa etc.
  • metoda BRAVING – Brené Brown
  • constientizarea si aplicarea regulilor virtutilor intelectuale in colaborarea cu ceilalti
  • constientizarea sigurantei psihologice

 

Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • Stimularea curiozitatii si dezvoltarea mentalitatii deschise (growth-mindset)
  • Crearea de oportunitati pentru luarea în considerare a mai multor perspective
  • Intelegerea procesului decizional uman si de ce oamenii sunt supusi biasurilor si erorilor de gandire
  • Identificarea celor mai comune biasuri din viata profesionala si exersarea solutiilor pentru combaterea acestora (la nivel personal si profesional)
  • Echiparea participantilor cu instrumente pentru schimbarea comportamentelor, pentru a-i ajuta sa inteleaga mai bine perspectivele si experientele celorlalti si a-i motiva sa fie incluzivi.
Detalii
  • Numar de participanti: 75
  • Abordare: 40% teorie, 60% practica
  • 3 module, 3h/modul
  • Format: online/offline
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Campanie de engagement intern

program de D&I

Unicitate in diversitate 2.0

program de D&I

„Diversiada”- Festivalul Diversitatii

program de D&I

Unicitate in diversitate 1.0

program de D&I

Multiculturalitatea in echipe globale

program de D&I

Toate proiectele