Context:
Pentru clientul nostru, o companie multinationala de consultanta in management si solutii tehnologice, am dezvoltat o campanie de engagement intern pe tema diversitatii.
Obiectiv – sustinerea unei culturi bazate pe incluziune si apartenenta, in care oamenii isi pot spune nestingherit parerea, sunt vazuti si auziti. Cerinta principala a fost creionarea unei experiente de engagement iesita din tipare, care sa devina oportunitate de dezvoltare personala.
Public tinta vizat – 4000 de oameni, raspanditi in sase orase din tara.
Solutie:
Am definit un concept creativ, cu o abordare ofertanta, bazata pe incluziune: umbrela de festival. La festival, fiecare persoana isi gaseste locul si se simte in largul sau. Constructia solutiei este progresiva, dinamica si cu momente de fun si engagement ridicat.
Festivalul diversitatii include urmatoarele activitati:
1. Sesiune de team engagement „Diferentele ne fac mai puternici”:
● Colegii isi redescopera personalitatile unice
● Poveste cu personaje diverse, bazate pe calitatile lor
● Provocari duse la bun sfarsit impreuna
2. Masterclass Diversitate – lucru pe bias-uri cognitive
3. Talk-show dedicat echipelor – inspirat din divertismentul TV
4. Obiectiv CSR, care sa sustina strategia companiei si interesul angajatilor
5. Comunicare interna – inainte si dupa implementare:
● Mesaje transmise catre intreaga organizatie
● Mesaje croite pe grupuri tinta dedicate
● Actiuni de tip video making-of. Acestea exprima energia, creativitatea si dinamica programului.
Rezultate:
● Concept umbrela de festival, care stimuleaza engagementul angajatilor
● Sesiuni de team engagement cu elemente de entertainment
● Cauza de CSR – liant intre colegi
● Expertiza relevanta la masa: psihologi, coaches, actori improvizatori, cu experienta in activarea grupurilor mai mici sau mai mari
Media & PR: Mai multe despre proiectele de diversitate aici si aici. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.