Context:
Este oare actiunea de reward & recognition si o actiune de employer branding? Noi spunem ca da! Programele de recunoastere si apreciere din cadrul organizatiilor iau forme dintre cele mai diverse. De la simple actiuni de incentivare a performantei pana la evenimente complexe. Acestea aduc in lumina reflectoarelor excelenta in executie si rezultatele exceptionale.
Astfel de actiuni devin, atunci cand sunt organizate recurent, adevarate evenimente mondene in organizatie si creeaza asteptari si emotii deosebite in randul angajatilor.
Unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata romaneasca de retail care face parte din top 3 la nivel national cu peste 15.000 de angajati si-a facut o traditie din a organiza, an de an, o gala a performantei si excelentei.
Solutie:
Organizatia a ales sa aduca pe scena angajatii care au contribuit, in mod deosebit, la evolutia de succes a businessului, prin initierea si implementarea unor proiecte cu impact strategic.
Categoriile de premiere aduc pe scena angajati din toate zonele de responsabilitate, de la cele de executie pana la cele de senior manageri. Sunt aplaudate la scena deschisa rezultatele si contributiile deosebite.
Acest eveniment, in desfasurarea si implementarea lui, preia si intregeste conceptul intalnirii strategice care are loc in aceeasi zi – management meeting. In plus, il declina, la nivel de cadru, atmosfera si prezentari, construind o experienta unica si complexa.
Ca parte dintr-o actiune de employer branding mai ampla, design-ul are ca focus experienta angajatului. Acesta valideaza principalele directii strategice si viziunea asupra businessului pana la momente de emotii unice, de mandrie, recunostinta si apartenenta la grup.
Conceptul umbrela sub care s-au desfasurat cele doua evenimente a fost inspirat din momentul aniversar al companiei: implinirea a doua decenii de activitate. Capsula Timpului s-a demonstrat a fi cel mai potrivit pretext pentru a crea o punte peste ani. A readus in atentia angajatilor cele mai deosebite realizari ale businessului.
Festivitatea de premiere din timpul serii a adus in prim plan aprecierea si respectul pentru angajatii care au implinit doua decenii de activitate profesionala in aceasta organizatie. De la proiectii video 3D pana la modul in care au fost sustinute prezentarile pe categorii de premii. Totul a purtat amprenta timpului.
Rezultat:
O echipa unita, formata din peste 450 de manageri, mai motivati si mai bine echipati pentru a face fata obiectivelor ambitioase din noul an.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- implementarea unei campanii de employer branding
- recunoasterea si aprecierea performantei in organizatie
- cunoasterea membrilor echipei in situatii informale
- promovarea, in randul angajatilor, a celor mai de succes proiecte
- crearea unui sentiment de mandrie si apartenenta la organizatie
Detalii
- 450 de participanti
- 1 seara
- o echipa de 4 coordonatori implementare eveniment, staff tehnic





