Context:
De fiecare data cand primim un brief pentru o campanie de employer branding suntem extrem de incantati. De data aceasta, am fost provocati sa luam parte la realizarea unei campanii de employer branding menite sa atraga talente in organizatie, intr-o industrie extrem de competitiva, asa cum este cea de dezvoltare de software.
Clientul activeaza in industria cybersecurity & anti-virus software si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel global, avand peste 1500 de angajati.
Solutie:
Obiectivul campaniei de employer branding este acela de a realiza scurte episoade pline de umor, autentice, cu situatii si personaje intalnite in organizatie in viata de zi cu zi. Acestea episoade vor rula exclusiv pe mediul online, fiind targetati cei din generatia tanara de programatori.
Pentru a putea pune in practica un astfel de scenariu, am dezvoltat un program personalizat ce presupune parcurgerea mai multor etape de cunoastere, atat la nivel individual, cat si la nivel de echipa.
Mixarea zonei de cunoastere cu zona experientiala in 3 etape a transformat proiectul intr-un adevarat carusel al descoperirii tiparelor de personalitate si comportamentelor specifice echipei.
Rezultat:
- analiza de grup @ campanie de employer branding
- analiza pe grupe de departament @ campanie de employer branding
- identificarea profilului angajatului Bitdefender, din perspectiva elementelor specifice, unice, cu scopul de a putea contura ulterior personaje reprezentative tipologiilor definite
- identificarea unor situatii sau contexte caracteristice si relevante pentru organizatie si mediul de lucru, cu scopul de a defini scenarii reprezentative pentru diferite activitati
- identificarea unor membri cu potential ai echipei Bitdefender, care pot fi resurse in cadrul campaniei de employer branding
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.