fbpx

ADN-ul. O Forta.

program de employer branding

Descriere proiect
Context:

 

De fiecare data cand primim un brief pentru o campanie de employer branding suntem extrem de incantati. De data aceasta, am fost provocati sa luam parte la realizarea unei campanii de employer branding menite sa atraga talente in organizatie, intr-o industrie extrem de competitiva, asa cum este cea de dezvoltare de software.

Clientul activeaza in industria cybersecurity & anti-virus software si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel global, avand peste 1500 de angajati.

 

Solutie:

 

Obiectivul campaniei de employer branding este acela de a realiza scurte episoade pline de umor, autentice, cu situatii si personaje intalnite in organizatie in viata de zi cu zi. Acestea episoade vor rula exclusiv pe mediul online, fiind targetati cei din generatia tanara de programatori.

Pentru a putea pune in practica un astfel de scenariu, am dezvoltat un program personalizat ce presupune parcurgerea mai multor etape de cunoastere, atat la nivel individual, cat si la nivel de echipa.

Mixarea zonei de cunoastere cu zona experientiala in 3 etape a transformat proiectul intr-un adevarat carusel al descoperirii tiparelor de personalitate si comportamentelor specifice echipei.

 

Rezultat:

 

  • analiza de grup @ campanie de employer branding
  • analiza pe grupe de departament @ campanie de employer branding
  • identificarea profilului angajatului Bitdefender, din perspectiva elementelor specifice, unice, cu scopul de a putea contura ulterior personaje reprezentative tipologiilor definite
  • identificarea unor situatii sau contexte caracteristice si relevante pentru organizatie si mediul de lucru, cu scopul de a defini scenarii reprezentative pentru diferite activitati
  • identificarea unor membri cu potential ai echipei Bitdefender, care pot fi resurse in cadrul campaniei de employer branding

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • identificarea profilului de angajat
  • identificarea unor situatii sau contexte caracteristice si relevante pentru organizatie si mediul de lucru
  • identificarea unor angajati cu potential, care pot fi resurse in cadrul acestei campanii
Detalii
  • 100 de participanti
  • programul s-a desfasurat pe o perioada de 3 luni, cu extinderea pe 12 luni
  • 6 facilitatori, 1 coordonator de proiect
Servicii de employer branding
Servicii de employer branding
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Marketing Intern & Employer Branding

curs pentru Facultatea de Management – SNSPA

Onboarding eficient si engaging prin gamification

proiect de onboarding

Challenge yourself. Challenge the future.

proiect de employer branding, definire si implementare EVP

Build connection. Drive results.

strategie 360 de employer branding

ROM este Greuceanu

program de internal employer branding

Toate proiectele