fbpx

Onboarding eficient si engaging prin gamification

proiect de onboarding

Descriere proiect
Context:

 

Pentru a creste engagementul si retentia angajatilor, clientul nostru din industria asigurarilor a lansat un nou sistem de training pentru forta de vanzari, bazat pe elemente inovatoare atat din punctul de vedere al proceselor, cat si al tehnologiei.

 

Solutie:

 

Am dezvoltat pentru clientul nostru o experienta inovatoare de onboarding – care nu mai este un demers punctual de informare, ci devine un proces complex de 100 de zile bazat pe patru piloni esentiali: training personalizat, e-learning, suport teritorial si o platforma de gamified learning.

Am transformat procesul de onboarding al clientului nostru implementand solutia SaaS, Games for Business – o platforma inovatoare de invatare prin gamification. Invatarea interactiva contribuie la intelegerea aprofundata si la retentia cunostintelor. Storytelling-ul si interactiunea cu alti utilizatori umanizeaza si da mai mult sens sens experientei de invatare. Elementele specifice jocurilor (provocari, recompense, competitie) sunt captivante, trezesc curiozitatea si genereaza o experienta de invatare pozitiva.

Clientul nostru a confirmat beneficiile Games for Business, comunicandu-ne ca este o solutie practica, versatila, coerenta, flexibila, cu grad ridicat de masurare, ce creste engagementul, dedicarea si initiativa angajatilor.

Games for Business este o solutie ideala pentru monitorizarea evolutiei performantei angajatilor si pentru masurarea rezultatelor, care au confirmat din plin impactul durabil si transformator al acestei solutii de onboarding.

 

 

Rezultat:

 

  • +18.6% vanzari
  • +50% contracte semnate
  • +52% utilizatori sub 35 de ani
  • 63% utilizare in afara orelor de program
  • 99% rata de retentie
  • + 140% numar recrutari

 

Media & PR: Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • Cresterea engagementului si a retentiei angajatilor.
  • Cresterea performantei vanzarilor.
  • Optimizarea procesului de invatare si de integrare in organizatie.
  • Creearea unei experiente de onboarding personalizate si adaptate diversitatii generationale.
  • Conectarea noilor angajati la valorile si cultura organizationala.
Detalii
  • Durata proiectului: 3 luni
  • 1 account manager, 1 customer experience manager
  • 1 echipa de strategie (employer branding & digital)
  • 1 echipa de creatie
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Marketing Intern & Employer Branding

curs pentru Facultatea de Management – SNSPA

Challenge yourself. Challenge the future.

proiect de employer branding, definire si implementare EVP

Build connection. Drive results.

strategie 360 de employer branding

ADN-ul. O Forta.

program de employer branding

ROM este Greuceanu

program de internal employer branding

Toate proiectele