Context:
Pentru a creste engagementul si retentia angajatilor, clientul nostru din industria asigurarilor a lansat un nou sistem de training pentru forta de vanzari, bazat pe elemente inovatoare atat din punctul de vedere al proceselor, cat si al tehnologiei.
Solutie:
Am dezvoltat pentru clientul nostru o experienta inovatoare de onboarding – care nu mai este un demers punctual de informare, ci devine un proces complex de 100 de zile bazat pe patru piloni esentiali: training personalizat, e-learning, suport teritorial si o platforma de gamified learning.
Am transformat procesul de onboarding al clientului nostru implementand solutia SaaS, Games for Business – o platforma inovatoare de invatare prin gamification. Invatarea interactiva contribuie la intelegerea aprofundata si la retentia cunostintelor. Storytelling-ul si interactiunea cu alti utilizatori umanizeaza si da mai mult sens sens experientei de invatare. Elementele specifice jocurilor (provocari, recompense, competitie) sunt captivante, trezesc curiozitatea si genereaza o experienta de invatare pozitiva.
Clientul nostru a confirmat beneficiile Games for Business, comunicandu-ne ca este o solutie practica, versatila, coerenta, flexibila, cu grad ridicat de masurare, ce creste engagementul, dedicarea si initiativa angajatilor.
Games for Business este o solutie ideala pentru monitorizarea evolutiei performantei angajatilor si pentru masurarea rezultatelor, care au confirmat din plin impactul durabil si transformator al acestei solutii de onboarding.
Rezultat:
- +18.6% vanzari
- +50% contracte semnate
- +52% utilizatori sub 35 de ani
- 63% utilizare in afara orelor de program
- 99% rata de retentie
- + 140% numar recrutari
Media & PR: Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.