fbpx

Eu sunt 12

conferinta de vanzari

Descriere proiect

“Doar impreuna suntem mai galagiosi, mai puternici, mai energici si doar impreuna putem sa aratam forta si creativitatea pe care o are o adevarata galerie de suporteri, care crede neconditionat in echipa Romaniei.”

Sub acest motto a stat intreg evenimentul “Eu sunt 12”, desfasurat in 2 orase, in acelasi timp, unde a vibrat energia participantilor si implicarea acestora in toate momentele pregatite pentru cele 2 zile.

Echipa de management a clientului nostru a devenit echipa de suporteri a echipei nationale de fotbal si mesajul cheie al campaniei de marketing lansata la nivel national a fost raspandit intr-o maniera experientiala.

Totul a fost integrat intr-o aplicatie pe mobil, cu rute dedicate pentru Sibiu si Alba Iulia, cu scopul de a creste nivelul de angajament. Am vizitat cei mai importanti distribuitori si am interactionat cu toti suporterii prezenti in locatii, realizandu-se astfel o legatura emotionala intre brand, angajati, clienti si consumatori finali. 

Obiective
  • comunicarea top-down a strategiei de business in interiorul organizatiei
  • cresterea nivelului de angajament al angajatilor
  • recompensarea angajatilor pentru performantele in vanzari
  • recompensarea partenerilor de business pentru rezultate
Detalii
  • 600 de participanti
  • 3 zille
  • 1 account director, 1 coordonator logistic, 120 parteneri exploratist

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

proiect de comunicare interna

Ucenicie in Management

program de training

Televiziune interna

proiect de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele