fbpx

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Descriere proiect
Context:

 

Activarile de brand la festivaluri creeaza conexiuni emotionale puternice cu brandul, mai ales in contextul in care clientul lanseaza un nou sortiment de bere pe piata. Puterea marketingului experiential consta in crearea unor experiente de mare impact, pe care consumatorii sa le impartaseasca cu cat mai multi oameni. Pentru ca sunt interactive, imbina umanul cu tehnologia, apeleaza la toate cele cinci simturi si genereaza emotie, aceste experiente sunt foarte engaging si de neuitat. Oamenii tin minte cum se simt, iar aceasta conexiune emotionala le castiga loialitatea fata de brand.

 

Solutie:

 

Electric Castle este cadrul perfect pentru lansarea pe piata a unei noi arome de bere! Prin activarea de brand pe care le-am creat-o si implementat-o pentru clientul nostru, una dintre cele mai mari companii globale din industria berii, le-am oferit consumatorilor oportunitatea de a fi nu numai participanti, ci si co-creatori ai unei experiente personalizate, dinamice si interactive.

Am construit un spatiu plin de viata, care a inclus un photo corner distractiv, construit dintr-un perete de butoaie supradimensionate cu elemente specifice brandului, alaturi de care am amenajat o zona cozy de lounge si un bar pentru noul sortiment de bere lansat. Consumatorii au construit turnuri din doze de bere pentru a castiga premii si bauturi suplimentare. Literele volumetrice au captat atentia vizitatorilor de la mare distanta, promovand cu succes hashtag-ul evenimentului de lansare. Spatiul nostru colorat si plin de viata a atras aproximativ 40.000 de oameni, care au savurat din plin o experienta demna de Project Atom la care au participat activ, revigorandu-ne si pe noi cu energia lor!

Succesul acestei initiative subliniaza importanta activarilor de brand bine realizate pentru crearea unor experientelor de brand unice si de mare impact.

 

Media & PR: Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost publicate pe IQads.

Obiective
  • brand awareness si promovarea noului produs
  • consolidarea identitatii de brand prin asocierea pozitiva si memorabila dintre brandul promovat si atmosfera de festival
  • stimularea engagementului consumatorilor cu brandul prin participarea directa la activari fun
  • consolidarea legaturii emotionale a consumatorilor cu brandul si loializarea acestora
Detalii
  • photo corner distractiv
  • 1 zona de engagement
  • 1 zona de relaxare si socializare
  • 1 account manager, 1 customer experience manager
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

EverGreen Fest – Conferinta anuala

eveniment hibrid

Toate proiectele