Context:
Conferinta de vanzari si marketing este singura intalnire anuala la care participa top management-ul, echipa de marketing si vanzari si distribuitorii strategici. Este evenimentul cel mai important de pe agenda interna a companiei.
Provocarea este, de fiecare data, aceea de a realiza un concept inspirational, experiential si inovator. Scopul evenimentului este de a comunica rezultatele, noua strategie de business si de a-i recompensa pe cei mai performanti vanzatori, manageri si distribuitori.
Clientul nostru activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori la nivel national cu peste 1000 de angajati.
Solutie:
Conferinta de vanzari si marketing este de mare complexitate si se desfasoara pe parcursul a trei zile, gazduind peste 600 de participanti.
Raliul Campionilor este un eveniment experiential ce transpune povestea unei curse in care masina companiei este personajul principal. Alaturi de ea, invitatii traiesc fiecare moment, o sustin si o urmaresc in pit stop-urile de pe traseu. Performanta este sarbatorita la linia de FINISH.
Invitatii conferintei de vanzari si marketing sunt transpusi in poveste cu ajutorul unei artilerii de resurse si al tehnologiei de ultima generatie. Astfel, intr-un spatiu de aproape 1000 mp am adus o scena rotativa cu diametrul de 8 metri.
Deasupra acesteia s-a realizat o proiectie video pe o structura conica de 450 kg, 120 mp de LED, o proiectie 360 de mari dimensiuni a masinii de curse transmisa live.
S-au strabatut peste 5000 km in intreaga tara, am cunoscut peste 30 de clienti de-a lungul a 15 zile de filmare si a 20 de ore de interviuri. Toate acestea pentru realizarea unor materiale video ce au sustinut mesajul evenimentului catre participanti.
Conferinta de vanzari si marketing a tinut cont de cele mai mici detalii pentru a pune perfect in valoare conceptul, totul culminand la finalul circuitului cu aparitia spectaculoasa a masinii de curse in cadrul evenimentului.
Un eveniment cu adevarat memorabil, construit cu grija si atentie pentru echipa de vanzari, oamenii de marketing si partenerii de business.
Rezultate:
- peste 100 de manageri conectati cu strategia organizatiei printr-o abordare experientiala
- activari in peste 20 de locatii partenere cu scopul de a construi momente emotionale intre brand si distribuitor
- recunoasterea performantei a peste 30 de agenti si manageri de vanzari
- recompensarea rezultatelor exceptionale a celor mai buni 5 distribuitori la nivel national
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- comunicarea top-down a strategiei de business in interiorul organizatiei
- cresterea nivelului de angajament al angajatilor
- recompensarea angajatilor pentru performantele in vanzari
- recompensarea partenerilor de business pentru rezultate
Detalii
- 600 de participanti
- 3 zile
- 1 account director, 1 coordonator logistic, 120 parteneri Exploratist