Context:
Cum poate arata viitorul unei companii de cybersecurity care imbratiseaza rezilienta in fiecare zi? Cum se vad prioritatile anului 2022, trendurile pietei sau noile produse si directii de business in contextul redefinit de pandemie?
Clientul si-a dorit un cadru inedit, unde emotia sa completeze la fiecare pas informatia. Pentru ca a fost cel de-al patrulea eveniment global al companiei de la inceputul pandemiei, implementat 100% digital, Exploratist a ridicat stacheta si mai sus.
Compania activeaza in industria IT&C si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Sub conceptul “Elevate- Built For Resilience”, conferinta online i-a teleportat pe participanti intr-un viitor construit pe rezilienta si inovatie.
Scenografia virtuala i-a surprins pe cei 500 de membri ai echipei internationale printr-un decor inspirat din universul planetar. Acesta a fost realizat sub forma unei productii video virtuale 3D, cu o tehnologie de ultima generatie, intr-un studio full green screen. Abordarea a permis intercalarea si mixul de ecrane si efectele de teleportare a moderatorilor si a formatiei muzicale, care a fost parte din agenda evenimentului.
Pe langa prezentarea planurilor strategice, componenta de business a inclus si sesiuni de Q&A, iar pe parcursul celor doua zile s-au acumulat peste 30 de intrebari in platforma online de evenimente Exploratist, Digital Stage. Quizul disponibil in platforma a starnit un engagement ridicat, prin participarea a 200 dintre cei 500 de participanti la eveniment.
Intr-un astfel de cadru inspirational ca mesaje si set-up, dialogul de business a fost urmat de o ceremonie de premiere cu momente speciale, create de la zero pentru angajatii care au fost aplaudati virtual.
Pe tot parcursul celor 2 zile, participantii au facut fotografii intr-un photo-booth virtual.
Punctul culminant a fost chiar finalul evenimentului. Acesta a fost exclusiv despre oameni, despre celebrarea fiecarui coleg si, totodata a intregii echipe, aflate fizic in colturile lumii, dar impreuna.
Astfel, o formatie a creat si interpretat melodii cu versuri personalizate, inspirate din cultura organizationala.
Toate cele 500 de inimi au batut la unison, cand au primit in dar o melodie dedicata echipei, cu versuri despre ei si pentru ei. Emotia a crescut si mai mult in timp ce formatia muzicala interpreta cantecul, iar pe marele ecran apareau fotografiile tuturor participantilor. Pozele au fost chiar cele colectate de la colegi prin photobooth si au fost montate intr-un film. Un simbol puternic cu un mesaj puternic, si anume ca ei sunt oamenii care formeaza aceasta organizatie si contribuie cu ce au mai bun la succesul si performanta sa.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei;
- cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes;
- inovarea comunicarii organizationale si evenimentelor corporate prin crearea unor experiente captivante.
Detalii
-
- 500 de participanti
- 2 zile de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 2 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie