Context:
In 2022, top managementul si-a dorit sa vorbeasca despre strategia si prioritatile anului urmator, despre noile directii, cat si despre consolidarea celor existente pe termen lung. Nu inainte, insa, de a multumi celor care au facut totul posibil. Celor din prima linie care, care s-au implicat in fiecare secunda in relatia directa cu clientii.
Compania activeaza in industria financiara si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Evenimentul digital “Business Plus – Cu toata viteza inainte” a imbarcat echipa intr-un tren de mare viteza si a inceput o calatorie cu mai multe statie.
Prima si cea mai importanta oprire – celebrarea reusitelor anului 2021. Cu ocazia acestei ceremonii, cei mai buni colegi au fost scosi la rampa si aplaudati de catre toata organizatia pentru binele pe care l-au adus in companie.
Zona de recunoastere si urmatoarea statie – strategia de business – au fost conectate de cuplul de moderatori „de-ai casei”, doi reprezentanti din top management. Interactiunea a fost presarata si cu magia actorului improvizator Dan Miron – caruia rolul de „conductor” al trenului i s-a potrivit manusa. Astfel, cei trei “maestri de ceremonie” au fost combinatia perfecta de informare – motivare – si entertainment.
Cele doua mari componente ale evenimentului, premierea si discutia despre strategie cu reprezentantii top-managementului companiei, au inclus filme inspirationale si doua concursuri.
Cea mai mare surpriza a fost prezenta Anei Maria Branza, campioana noastra internationala la scrima. Aceasta a impartasit experienta sa, un moment profund si emotionant pentru toti cei prezenti.
Datorita platformei de evenimente corporate online, Digital Stage, am reusit sa integram elemente care dau consistenta si culoare comunicarii interne, precum si sa generam engagement si sa activam tooluri care sa creasca conexiunea speakeri- participanti.
La final, rata de participare la eveniment de 85% ne-a aratat ca trenul Bussiness Plus a fost pus pe drumul cel bun.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei;
- cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes;
- crearea de plus valoare pentru colegi si clienti;
- inovarea comunicarii organizationale si evenimentelor corporate prin crearea unor experiente captivante.
Detalii
-
- 400 de participanti
- 5 ore de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 2 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie