Context:
Dupa 20 de ani de inovatie, in care ai definit lumea cybersecuritatii pe mai multe continente, cum iti poti arata indeajuns recunostinta oamenilor care te-au ajutat sa iti indeplinesti misiunea?
Am primit provocarea cu entuziasm: sa aducem la viata un eveniment virtual autentic, in care angajatii sunt adusi in lumina reflectoarelor. Mai mult, sa privim catre potentialul infinit al viitorilor 20 de ani.
Compania activeaza in industria IT&C si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Sunt atat de multe momente si succese de sarbatorit in 20 de ani, atat la nivel de companie, cat si la nivel de echipa si individual. Ne-am dorit ca fiecare membru al echipei sa simta ca face parte din ceva care conteaza cu adevarat si care are o semnificatie reala. De-asemenea, am vrut sa “imbarcam” echipa catre un viitor al dezvoltarii.
De aceea, harta evenimentului a pornit de la trei directii:
• Storytelling – re(descoperirea) companiei si a oamenilor care au adus-o atat de departe;
• Emotii – sarbatorirea conexiunii dintre cei 1700 de angajati, a apartenentei si mandriei de a face parte din echipa;
• Originalitate – reprezentata prin formatul evenimentului si a conceptului vizual.
Am ales elemente inovatoare care sa incurajeze audienta sa vizualizeze amprenta globala a companiei, precum si modul in care aceasta opereaza, de la obiective si tactici la repere si valori cheie.
Evenimentul, desfasurat sub forma unui dialog atipic, moderat de un actor in tandem cu o voce virtuala de AI realizata de un alt moderator din backstage, a avut loc intr-un centru de comanda virtual. Navigand pe axa Trecut-Prezent-Viitor, au avut loc momente de recunoastere, speech-uri live, precum si episoade de entertainment.
Toate acestea au fost posibile datorita platformei online Digital Stage, gandita pentru mega-evenimente virtuale. Totul s-a desfasurat ca o productie video 3D, cu o tehnologie de ultima generatie, intr-un studio full green screen. Abordarea a permis, astfel, un mix de ecrane si efectele de teleportare a moderatorilor si a band-ului care a completat experienta prin melodii personalizate pentru cei premiati pentru efortul si implicarea pe care au adus-o in companie ani la rand.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- crearea unei experiente inspirationale, care sa motiveze si sa creasca nivelul de engagement;
- recunoasterea si aprecierea abilitatilor si performantelor colegilor;
- celebrarea sinergiei si puterii echipei, precum si a succeselor din ultimii 20 de ani.
Detalii
-
- 1700 de participanti
- 2h de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 1 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie