fbpx

Next Level: Flota Stelara

conferinta nationala de vanzari

Descriere proiect
Context:

 

Eveniment corporate realizat sub forma unei intalniri nationale anuale cu intreaga echipa de management, vanzari, marketing si distribuitori. 

Scopul evenimentului este de a comunica rezultatele, noua strategie de business si de a-i recompensa pe cei mai performanti vanzatori, manageri si distribuitori. Provocarea este, de fiecare data, aceea de a realiza un concept inspirational, experiential si inovator.

Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1000 de angajati.

 

Solutie:

 

Un eveniment corporate inspirat din fenomenul Star Trek, unde am recreat o calatorie prin galaxie plina de aventuri spre cucerirea de noi teritorii. Echipa s-a aflat la bordul navei spatiale USS Enterprise si a fost ajutata de navele sale aliate.

Am transformat o sala de aproape 1000 mp intr-un adevarat univers Star Trek. Scena a jucat rolul navei amiral, unde s-a aflat panoul de comanda, iar speakerii au interpretat rolul comandantilor. Cu ajutorul butaforiei am proiectat fiecare masa ca o reprezentare a unei nave aliate.

Intregul scenariu al evenimentului corporate a fost gandit ca un dialog permanent cu Computerul Central, un MC digitalizat. Acesta a reprezentat constiinta navei si a dialogat in timp real cu speakerii de pe scena. Conferinta a fost presarata cu momente disruptive, scenete tematice si momente de premiere pentru cei mai performanti cadeti.

Momentul culminant al evenimentului a fost cel final, in care countdown-ul de decolare al navei a ajuns in punctul zero. Printre aplauze, motoare turate, efecte vizuale si sonore, participantii au pornit in lupta pentru cucerirea de noi teritorii.

Conceptul acestui eveniment a fost construit pe punctele forte ale organizatiei si a creat un cadru pentru dorinta de a merge mai departe: mai puternici, mai determinati, mai increzatori in forta interioara a fiecaruia.

 

Rezultate:

 

  • peste 100 de manageri conectati cu strategia organizatiei printr-o abordare experientiala
  • recunoasterea performantei a peste 30 de agenti si manageri de vanzari
  • recompensarea rezultatelor exceptionale a celor mai buni 5 distribuitori la nivel national

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

 

Obiective

  • comunicarea top-down a strategiei de business in interiorul organizatiei
  • cresterea nivelului de engagement al angajatilor
  • recompensarea angajatilor pentru performantele in vanzari
  • recompensarea partenerilor de business pentru rezultate

 

Detalii

  • 520 de participanti
  • 3 zile
  • 1 account director, 1 coordonator logistic, 50 parteneri exploratist
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele