Context:
Eveniment corporate realizat sub forma unei intalniri nationale anuale cu intreaga echipa de management, vanzari, marketing si distribuitori.
Scopul evenimentului este de a comunica rezultatele, noua strategie de business si de a-i recompensa pe cei mai performanti vanzatori, manageri si distribuitori. Provocarea este, de fiecare data, aceea de a realiza un concept inspirational, experiential si inovator.
Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1000 de angajati.
Solutie:
Un eveniment corporate inspirat din fenomenul Star Trek, unde am recreat o calatorie prin galaxie plina de aventuri spre cucerirea de noi teritorii. Echipa s-a aflat la bordul navei spatiale USS Enterprise si a fost ajutata de navele sale aliate.
Am transformat o sala de aproape 1000 mp intr-un adevarat univers Star Trek. Scena a jucat rolul navei amiral, unde s-a aflat panoul de comanda, iar speakerii au interpretat rolul comandantilor. Cu ajutorul butaforiei am proiectat fiecare masa ca o reprezentare a unei nave aliate.
Intregul scenariu al evenimentului corporate a fost gandit ca un dialog permanent cu Computerul Central, un MC digitalizat. Acesta a reprezentat constiinta navei si a dialogat in timp real cu speakerii de pe scena. Conferinta a fost presarata cu momente disruptive, scenete tematice si momente de premiere pentru cei mai performanti cadeti.
Momentul culminant al evenimentului a fost cel final, in care countdown-ul de decolare al navei a ajuns in punctul zero. Printre aplauze, motoare turate, efecte vizuale si sonore, participantii au pornit in lupta pentru cucerirea de noi teritorii.
Conceptul acestui eveniment a fost construit pe punctele forte ale organizatiei si a creat un cadru pentru dorinta de a merge mai departe: mai puternici, mai determinati, mai increzatori in forta interioara a fiecaruia.
Rezultate:
- peste 100 de manageri conectati cu strategia organizatiei printr-o abordare experientiala
- recunoasterea performantei a peste 30 de agenti si manageri de vanzari
- recompensarea rezultatelor exceptionale a celor mai buni 5 distribuitori la nivel national
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- comunicarea top-down a strategiei de business in interiorul organizatiei
- cresterea nivelului de engagement al angajatilor
- recompensarea angajatilor pentru performantele in vanzari
- recompensarea partenerilor de business pentru rezultate
Detalii
- 520 de participanti
- 3 zile
- 1 account director, 1 coordonator logistic, 50 parteneri exploratist