fbpx

Litera de Rege

eveniment de brand

Descriere proiect
Context:

 

Istoria Romaniei intr-un singur eveniment de brand. Asta isi propune Herlitz Romania (parte a grupului Pelikan) prin organizarea evenimentului care lanseaza editia limitata a stiloului de lux creat in memoriam Regele Mihai I al Romaniei.

La eveniment participa Familia Regala, oficialitati, key opinion leaders, media, dar si top parteneri de business. Parteneri care au fost alaturi de companie de-a lungul timpului si care au avut si au un rol foarte important in succesul brandurilor Herlitz Romania.

 

Solutie:

 

Lansarea stiloului in memoria Regelui Mihai I Al Romaniei este un moment unic, deoarece nu a mai existat nicio alta personalitate pe plan national sau mondial in onoarea careia brandul Pelikan sa dedice o editie speciala.

Echipa Exploratist a creat conceptul castigator, un eveniment de brand numit “Litera de Rege”. Acesta vorbeste despre asumarea celor mai importante valori pe care Regele Mihai le-a lasat mostenire peste generatii. Printre ele se numara traditia, loialitata si onoarea, valori primordiale pe care monarhul si brandul Pelikan le au in comun.

Evenimentul de lansare a avut loc la Bucuresti, in prezenta Majestatii Sale Margareta, alaturi de un public alcatuit din membri ai societatii civile, ai mediului economic si jurnalisti. Intregul eveniment a fost moderat de un MC de renume.

Printre cele mai emotionante momente au fost: proiectarea filmului in memoria Regelui Mihai I al Romaniei si holograma stiloului care a reprodus semnatura Regelui.

A urmat momentul in care reprezentantii Herlitz Romania au oferit primul exemplar al stiloului Majestatii Sale Margareta. Aceasta a decis sa ramana cunoscut drept “Stiloul Regelui” si sa fie expus la Castelul Peles.

In crearea celor 300 de exemplare ale stiloului, s-a folosit aur de 18K pentru penita si de 23,5K pentru coroana regala si decoratiuni. Pe langa semnatura celui mai iubit suveran roman, stiloul poarta si gravura dictonului caruia Regele Mihai I i-a fost fidel toata viata: Nihil sine Deo.

 

Rezultate:
  • cresterea brand equity-ului prin actiuni de PR
  • cresterea volumului de comenzi pentru toate cele 300 de stilouri disponibile
  • licitarea in cadrul evenimentului a 3 stilouri si donarea sumei colectate pentru burse de studii

 

Media & PR: studiul de caz a fost preluat si de Ziarul Financiar.

 

Obiective

  • anuntarea intr-un mod elegant a lansarii unui instrument de scris special dezvoltat de Pelikan in onoarea Regelui Mihai I al Romaniei
  • cresterea vizibilitatii brandului si consolidarea relevantei in randul targetului
  • crearea unei legaturi stranse cu publicul tinta
  • dezvoltarea relatiilor cu partenerii de business
  • crearea unei oportunitati favorabile promovarii categoriei de Fine Writing Instruments pe piata din Romania

Detalii

  • 350 de participanti
  • o zi
  • 1 account director, 1 customer experience manager, 1 coordonator logistic, 50 parteneri exploratist
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele