Context:
Istoria Romaniei intr-un singur eveniment de brand. Asta isi propune Herlitz Romania (parte a grupului Pelikan) prin organizarea evenimentului care lanseaza editia limitata a stiloului de lux creat in memoriam Regele Mihai I al Romaniei.
La eveniment participa Familia Regala, oficialitati, key opinion leaders, media, dar si top parteneri de business. Parteneri care au fost alaturi de companie de-a lungul timpului si care au avut si au un rol foarte important in succesul brandurilor Herlitz Romania.
Solutie:
Lansarea stiloului in memoria Regelui Mihai I Al Romaniei este un moment unic, deoarece nu a mai existat nicio alta personalitate pe plan national sau mondial in onoarea careia brandul Pelikan sa dedice o editie speciala.
Echipa Exploratist a creat conceptul castigator, un eveniment de brand numit “Litera de Rege”. Acesta vorbeste despre asumarea celor mai importante valori pe care Regele Mihai le-a lasat mostenire peste generatii. Printre ele se numara traditia, loialitata si onoarea, valori primordiale pe care monarhul si brandul Pelikan le au in comun.
Evenimentul de lansare a avut loc la Bucuresti, in prezenta Majestatii Sale Margareta, alaturi de un public alcatuit din membri ai societatii civile, ai mediului economic si jurnalisti. Intregul eveniment a fost moderat de un MC de renume.
Printre cele mai emotionante momente au fost: proiectarea filmului in memoria Regelui Mihai I al Romaniei si holograma stiloului care a reprodus semnatura Regelui.
A urmat momentul in care reprezentantii Herlitz Romania au oferit primul exemplar al stiloului Majestatii Sale Margareta. Aceasta a decis sa ramana cunoscut drept “Stiloul Regelui” si sa fie expus la Castelul Peles.
In crearea celor 300 de exemplare ale stiloului, s-a folosit aur de 18K pentru penita si de 23,5K pentru coroana regala si decoratiuni. Pe langa semnatura celui mai iubit suveran roman, stiloul poarta si gravura dictonului caruia Regele Mihai I i-a fost fidel toata viata: Nihil sine Deo.
Rezultate:
- cresterea brand equity-ului prin actiuni de PR
- cresterea volumului de comenzi pentru toate cele 300 de stilouri disponibile
- licitarea in cadrul evenimentului a 3 stilouri si donarea sumei colectate pentru burse de studii
Media & PR: studiul de caz a fost preluat si de Ziarul Financiar.
Obiective
- anuntarea intr-un mod elegant a lansarii unui instrument de scris special dezvoltat de Pelikan in onoarea Regelui Mihai I al Romaniei
- cresterea vizibilitatii brandului si consolidarea relevantei in randul targetului
- crearea unei legaturi stranse cu publicul tinta
- dezvoltarea relatiilor cu partenerii de business
- crearea unei oportunitati favorabile promovarii categoriei de Fine Writing Instruments pe piata din Romania
Detalii
- 350 de participanti
- o zi
- 1 account director, 1 customer experience manager, 1 coordonator logistic, 50 parteneri exploratist