fbpx

Engagement maxim la un eveniment de employer branding

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Fiecare eveniment de employer branding trebuie sa fie o experienta memorabila si sa le transmita oamenilor ca sunt pe primul loc. Cu acest gand, am inceput sa planificam, alaturi de clientul nostru, o gala anuala pentru peste 1000 de participanti.

Pe langa comunicarea directiilor strategice, am stiut ca este o ocazie perfecta de a arata recunostinta colegilor cu rezultate extraordinare si de a motiva intreaga echipa.

Compania activeaza in industria asigurarilor si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.

 

Solutie:

 

Intr-o lume in care autenticitatea este din ce in ce mai greu de gasit, suntem in cautarea acelor oameni exceptionali, care ne uimesc si si ne inspira.

Cum devine cineva cu adevarat exceptional? Fiecare participant la eveniment a fost invitat sa descopere exceptionalul in interiorul sau si in oamenii alaturi de care lucreaza.

Astfel, gala “Exceptionalii”, prezentata de moderatorii Andi Moisescu si Dan Miron, a tinut publicul conectat la extraordinar o dupa-amiaza intreaga, prin platforma online Digital Stage. Au avut loc peste 70 de transmisii live direct din casele nominalizatilor, intr-un maraton intens care a strabatut toata tara: Bucuresti, Targu-Mures, Cluj, Focsani, Alba Iulia sau Deva sunt doar cateva dintre orasele care s-au conectat.

Nivelul de engagement ridicat a fost sustinut de formatul hibrid al evenimentului (realizat in studio cu prezenta moderatorilor si a invitatilor speciali din companie, in timp ce audienta a dat join online), precum si de elementele de interactivitate variate.

O surpriza out of the box au fost endorserii castigatorilor: membrii de familie au rostit un testimonial despre premiantul lor preferat. Aceste momente au starnit emotii puternice, mai ales in randul celor care si-au vazut copiii live la eveniment.

Categoriile de premii s-au diferentiat prin animatii. De exemplu, personalitatea fiecarui coleg din cei 46 nominalizati a fost exprimata prin avatare amuzante.

Quizz-urile si sondajele s-au remarcat de-asemenea, mai ales cele inspirate din lumea filmului, fiind sustinute de o personalitate din domeniul cinematografiei.

Succesul evenimentului a fost confirmat de valorile mari ale indicatorilor monitorizati in cadrul platformei Digital Stage. Peste 870 persoane au fost logate si aproape toti participantii au interacționat pe chat, in timpe ce la quiz-uri au fost activi peste 100 de oameni.

Empatia si conexiunea cu liderii organizatiei raman, insa, cei mai important indicatori atunci cand este vorba de team spirit, coeziune si inspiratie.

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads

 

Obiective

 

    • imbunatatirea comunicarii in organizatie si a calitatii relatiilor interumane
    • cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes
    • cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei

Detalii

 

    • 1000 de participanti
    • 6 ore de live
    • eveniment hibrid: online & studio
    • 1 account manager, 2 customer experience manager
    • 1 echipa de creatie
    • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele