Context:
Cum a luat nastere conceptul de eveniment hibrid? Pandemia a declansat o serie de schimbari si a redefinit modul de a face business. Fiecare schimbare a provocat noi perspective de relationare cu prospectii, clientii si, bineinteles, cu colegii.
In cazul clientului nostru, modificarile au fost atat de natura organizationala, cat si de strategie. In plina remodelare a planului de afaceri, team leaderii si-au dorit ca angajatii sa aiba incredere ca noile directii vor aduce oportunitati de crestere si dezvoltare, satisfactie si rezultate.
Clientul activeaza in industria de securitate IT si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1600 de angajati.
Solutie:
Un eveniment hibrid de Sales Kick Off dedicat fortei globale de vanzari. Pe durata a trei zile, 45 de speakeri s-au adresat celor peste 450 de participanti aflati pe 5 continente: EMEA -Europa, Middle East si Africa – , SUA, Australia si Noua Zeelanda, America de Nord.
Tema conferintei, „New World. New Opportunities” a vorbit despre concepte cheie, precum flexibilitate, rezilienta si creativitate. Fiecare provocare a fost pusa in lumina posibilitatii de a construi ceva nou.
Implementarea a fost sustinuta printr-un eveniment hibrid, care a inglobat o platforma de evenimente digitale pentru participanti, un studio profesionist pentru MC si echipa de productie si live streaming pentru speakeri.
In prima zi, participantii au fost intampinati cu un manifesto inspirational. In timp ce speakerii au sustinut prezentarile acasa, MC-ul nostru a energizat atmosfera din studio.
A doua zi, am fost live pana la ora 23:00. Pe langa prezentari, au existat poll-uri si sesiuni de Q&A, iar engagementul a atins cote maxime.
A treia zi, desteptarea a fost la 7 dimineata, cu o sesiune speciala pentru cei din Australia si Noua Zeelanda. Dupa o scurta gala de premiere, conferinta s-a incheiat cu un making of video. Poze de pe parcursul celor trei zile au redat atmosfera din backstage.
Surpriza pregatita pentru participanti: au primit acasa ca souvenir un tablou inramat, realizat de un artist roman.
Obiective
- comunicarea strategiei de business pe 2021
- motivarea si energizarea fortei de vanzari
- celebrarea povestilor de succes din anul anterior
Detalii
- 450 de participanti
- 3 zile
- 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie