fbpx

Conferinta SKO 2021

eveniment hibrid

Descriere proiect
Context:

 

Cum a luat nastere conceptul de eveniment hibrid? Pandemia a declansat o serie de schimbari si a redefinit modul de a face business. Fiecare schimbare a provocat noi perspective de relationare cu prospectii, clientii si, bineinteles, cu colegii.
In cazul clientului nostru, modificarile au fost atat de natura organizationala, cat si de strategie. In plina remodelare a planului de afaceri, team leaderii si-au dorit ca angajatii sa aiba incredere ca noile directii vor aduce oportunitati de crestere si dezvoltare, satisfactie si rezultate.

Clientul activeaza in industria de securitate IT si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1600 de angajati.

 

Solutie:

 

Un eveniment hibrid de Sales Kick Off dedicat fortei globale de vanzari. Pe durata a trei zile, 45 de speakeri s-au adresat celor peste 450 de participanti aflati pe 5 continente: EMEA -Europa, Middle East si Africa – , SUA, Australia si Noua Zeelanda, America de Nord.

Tema conferintei, „New World. New Opportunities” a vorbit despre concepte cheie, precum flexibilitate, rezilienta si creativitate. Fiecare provocare a fost pusa in lumina posibilitatii de a construi ceva nou.

Implementarea a fost sustinuta printr-un eveniment hibrid, care a inglobat o platforma de evenimente digitale pentru participanti, un studio profesionist pentru MC si echipa de productie si live streaming pentru speakeri.

In prima zi, participantii au fost intampinati cu un manifesto inspirational. In timp ce speakerii au sustinut prezentarile acasa, MC-ul nostru a energizat atmosfera din studio.

A doua zi, am fost live pana la ora 23:00. Pe langa prezentari, au existat poll-uri si sesiuni de Q&A, iar engagementul a atins cote maxime.

A treia zi, desteptarea a fost la 7 dimineata, cu o sesiune speciala pentru cei din Australia si Noua Zeelanda. Dupa o scurta gala de premiere, conferinta s-a incheiat cu un making of video. Poze de pe parcursul celor trei zile au redat atmosfera din backstage.

Surpriza pregatita pentru participanti: au primit acasa ca souvenir un tablou inramat, realizat de un artist roman.

 

 

Obiective

  • comunicarea strategiei de business pe 2021
  • motivarea si energizarea fortei de vanzari
  • celebrarea povestilor de succes din anul anterior

Detalii

  • 450 de participanti
  • 3 zile
  • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de evenimente
Servicii de evenimente
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Activari de brand – loialitate si engagement

proiect BTL

Activari de brand electrizante, la Electric Castle

eveniment de tip BTL

Evenimente experientiale in comunicarea interna

eveniment corporate

Lansare Heineken Silver

eveniment de tip BTL

20 de ani de inovatie

eveniment hibrid

Toate proiectele