Context:
Cultura companiilor se rafineaza, atat prin implicare mai mare si un engagement crescut al liderilor, cat si prin programe de recunoastere inovatoare, top-down si, mai ales, la nivel de peer.
Clientul nostru si-a dorit implementarea unui proiect de comunicare interna care sa imbine doua dimensiuni: informarea de business, despre rezultatele anului precedent si prioritatile pentru 2022, si gala de recunoastere a oamenilor din organizatie, nominalizati de catre proprii colegi.
Compania activeaza in industria telecom si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Desi suntem diferiti, exista lucruri si comportamente care ne unesc. Unii sunt mai curajosi, altii sunt mai creativi, ca stil de lucru. Unii au inspiratie, altii se concentreaza pe rezultate. Indiferent cum actionam la nivel individual, prin contributia fiecaruia, rezultatele se obtin in echipa.
Cultura aprecierii este un pilon prin care se consolideaza o echipa ambitioasa, performanta si unita.
De aici, programul “Cheers from Peers” , un proiect care da ocazia colegilor de a le recunoaste calitatile celor cu care lucreaza. Recunoasterea reciproca la nivel de peer creeaza o conexiune si mai puternica intre oameni. Ei ajung sa se cunoasca mai bine, sa isi aprecieze punctele forte si sa conteze pe acestea in relatia de colaborare.
Partea cea mai buna: „Cheers from peers” este un sistem continuu, in cadrul caruia colegii pot nominaliza constant si pot acorda extrem de rapid insigne virtuale celor pe care ii apreciaza.
Punctul culminant al modulului de recognition „Cheers from Peers” a fost gala de recunoastere.
Evenimentul a luat startul intr-o atmosfera plina de emotie, bucurie si energie. Dinamismul si autenticitatea momentului au fost sustinute de cei doi moderatori ai galei, reprezentanta echipei de comunicare si reprezentantul echipei de Learning & Development.
Elementele de business au fost punctate de catre echipa de top management, intr-un talkshow inspirat din formatele TV. Mesajele transmise echipei mari au luat forma unui dialog deschis, transparent, in spiritul bine-cunoscut al brandului si al culturii organizationale.
Actiunea s-a derulat in format hibrid, cu prezenta speakerilor si a moderatorilor intr-un studio profesionist, in timp ce toti colegii au fost conectati pe platforma Digital Stage@ Exploratist, o suita de solutii specifice evenimentelor interne online si hibrid.
Focusul pe oameni a rezultat atat din constructia si structura mesajelor primei parti, cat si din partea a doua, care s-a concentrat pe celebrare, cu un ton energic.
Moderatorii au dezvaluit povestea celor 8 categorii si a celor 8 atribute variate, ce ii caracterizeaza pe colegii din companie. Acestea sunt: orientat spre succes, creativ, multumesc, spirit de echipa, mentor, orientare spre solutii, optimist si curajos.
Pe langa cei 48 de colegi care au reprezentat cele 8 categorii, a mai existat o categorie speciala, dedicata colegilor care au acordat cele mai multe insigne. Astfel, compania apreciaza si comportamentul de recunoastere continua, prin care membrii echipei ii apreciaza pe colegii lor.
In aplauzele virtuale ale colegilor si in acordurile muzicale ale formatiei care a dedicat cate o melodie personalizata pentru colegii premiati la diferitele categorii, gala a fost un maraton de emotii si s-a dovedit o noua experienta inedita pentru participanti.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei;
- cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes;
- crearea de plus valoare pentru colegi si clienti;
- inovarea comunicarii organizationale si evenimentelor corporate prin crearea unor experiente captivante.
Detalii
-
- 1300 de participanti
- 2h de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 1 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie