Context:
Clientul, o companie din Marea Britanie, este partener strategic al Microsoft si gestioneaza pentru gigantul IT relatia cu aproximativ 1000 de parteneri. Compania a dezvoltat o comunicare foarte apropiata cu 200 dintre acestia. La finalul lui 2021 avea sa se intample conferinta „Elevate. Next level thinking”, evenimentul de top al companiei cu cei 200 de parteneri strategici.
Solutie:
Un eveniment international 100%, in format hibrid, gestionat de echipa noastra total remote, din Romania. A fost premiat in Marea Britanie, cu GOLD, la CRN Sales Marketing Awards 2022, in categoria „Distributor – Best event – online / in-person / hybrid”.
Formatul s-a dorit a fi neconventional. Dupa aproape doi ani de telemunca, Elevate nu putea fi inca o conferinta online. Cu experienta noastra si curajul clientului am reusit sa avem un eveniment disruptive, plin de interactiune, de la care participantii au plecat cu know-how-uri si insight-uri despre industria de IT. Am mers pe un format de tip interviu, moderat de un MC prezent intr-un studio din Romania. Acesta a interactionat cu speakeri de renume din industrie, care s-au conectat din diferite locatii din Marea Britanie, si a creat engagement cu participantii, prezenti pe platforma noastra de evenimente online, Digital Stage.
Am avut in prim plan realizarea unui concept grafic inovativ din punct de vedere UX. Astfel, interfata platformei online Digital Stage a invitat audienta intr-o calatorie virtuala, pornind de la zona de lobby, sala de conferinta unde avea loc streaming-ul live sau spatiul expozitional, unde participantii puteau interactiona, printr-o sesiune video privata, cu reprezentanti ai companiilor expozante. De asemenea, la fiecare stand in parte, existau resurse disponibile, precum materiale video sau prezentari cu informatii despre produsele si serviciile partenerilor prezenti in cadrul expozitie.
Acest eveniment a fost organizat doar pentru parteneri internationali si vendori din industria IT, iar in echipa de implementare am avut si agentia de marketing a companiei client, care s-a ocupat de zona de continut. Echipa noastra a preluat responsabilitatea declinarii conceptului pe platforma online Digital Stage din punct de vedere al tehnologiei, design-ului, instrumentelor de interactiune online intre participanti.
Obiective
● Prezentarea trendurilor din industrie
● Consolidarea relatiei cu peste 200 de parteneri cheie ai companiei
● Participantii la eveniment sa ramana implicati, sa participe activ si sa contribuie cu input de business
Detalii
● 200 de participanti
● 5 ore live streaming
● 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
● 1 echipa de creatie
● 1 echipa de productie