Context:
Piata muncii este dinamica, mediul de lucru se afla in plina transformare si evolutie, iar angajatii au asteptari si cerinte de employee experience tot mai sofisticate. Companiile se intrec in a gasi moduri cat mai ingenioase si inovatoare de a se conecta cu angajatii lor si de a le castiga atentia, increderea si implicarea.
Astazi, a face comunicare interna inseamna a construi experiente de neuitat pentru angajatii tai. Iar tehnologia are marea putere de a crea experiente imersive si interactive, care trezesc emotie si curiozitate, consolidand sentimentul de apartenenta al angajatilor la echipa si la organizatie si conectandu-i la spiritul culturii organizationale. Oamenii fericiti sunt cei mai puternici ambasadori ai companiei.
Exploratist a organizat conferinta anuala a unuia dintre clientii sai, jucator de seama din industria berii la nivel global. Evenimentul a avut loc in toate cele 4 locatii unde compania isi desfasoara operatiunile, angrenandu-i pe toti cei 1.100 de angajati ai companiei.
Solutie:
Conferinta anuala organizata pentru clientul nostru a inclus o serie de experiente interactive si imersive, cu scopul de a inspira increderea angajatilor in strategia de business a companiei, de a consolida sentimentul de apartenenta la organizatie, de a promova o cultura organizationala incluziva si de a stimula interesul activ si contributia angajatilor la indeplinirea obiectivelor companiei.
Evenimentele experientiale reinsufletesc valorile si consolideaza mesajele cheie ale organizatiei, creeaza sentimentul de apartenenta la comunitate si la cultura organizationala, inspira unitate si incredere intr-o misiune comuna, iar angajatii se simt energizati, inspirati si se identifica cu obiectivele companiei.
Ecranele de 330m2 pe care s-a proiectat continut video captivant cu vizualizare la 270°, cele 7 activari de brand memorabile, prezenta liderilor in mijlocul angajatilor, comunicarea interactiva a informatiilor si experientele imersive – toate au avut un impact emotional inaltator, au construit o experienta unica si aduc in continuare beneficii echipei, sustinand indeplinirea cu succes a obiectivelor de business ale organizatiei. Prin sondajele live, am asigurat interactiunea in timp real cu angajatii, care au participat activ si si-au exprimat opiniile.
Prezenta liderilor in fata angajatilor a creat o legatura puternica si autentica, demonstrand angajamentul si transparenta companiei fata de echipa. Prezentarea detaliata a planurilor de business a generat un val de entuziasm si interes, incurajandu-i pe oameni sa se implice cu pasiune in atingerea obiectivelor companiei. Cei 500 mp dedicati celor 7 activari de brand i-a reconectat pe angajati la spiritul brandurilor.
TEHNOLOGIA TRANSFORMA COMUNICAREA INTERNA SI STIMULEAZA ENGAGEMENTUL
Evenimentul organizat de Exploratist a fost o experienta de mare impact, care i-a inspirat pe toti cei prezenti. Rata de satisfactie a angajatilor a fost de 97%, iar rata de engagement de peste 85%.
Comunicarea experientiala are impact pentru ca imbina umanul cu tehnologia, este interactiva si imersiva, apeleaza la simturi si produce emotii, lasand o impresie memorabila.
IMERSIVITATEA STIMULEAZA CREATIVITATEA
Imersivitatea este despre ceea ce auzi, vezi si simti. Experientele senzoriale si interactive ii transporta pe oameni intr-o alta lume, stimulandu-le imaginatia, creativitatea si gandirea out-of-the-box. Combinatia dintre tehnologie si storytelling creeaza arta imersiva de inalta calitate.
REAL-FEEL. TREZESTE SIMTURILE SI EMOTIILE
Experientele care dau senzatia de realitate ii poarta pe oameni intr-o calatorie de neuitat, creeaza un cadru de informare si dezvoltare ce deschide noi perspective, le trezesc toate simturile si creeaza conexiuni emotionale puternice cu publicul.
Rezultate:
CAMPANIA INTERNA DE COMUNICARE:
Conferinta anuala organizata pentru clientul nostru a inregistrat un succes rasunator. 97% dintre angajati au considerat evenimentul foarte bun sau excelent. Conferinta a depasit asteptarile a peste 98% dintre angajati. 96% dintre angajati au declarat ca aceasta conferinta a contribuit la dezvoltarea elementelor specifice culturii promovate de strategia de business – misiune, valori, comportamente. 93% dintre angajati sunt increzatori ca organizatia lor va livra cu succes obiectivele de business in 2023. Rata de participare la activarile de brand a depasit 80%.
Angajatii au apreciat in mod deosebit claritatea si calitatea informatiilor prezentate (97%) si nivelul de energie, entertainment-ul si activarile de brand (95%)
Peste 85% dintre angajati au reactionat la si au interactionat cu cele peste 150 de postari publicate pe Workplace.
In concluzie, evenimentul si-a atins obiectivele, avand un impact pozitiv asupra angajatilor, a culturii organizationale si a obiectivelor de business.
TESTIMONIALE ANGAJATI
„Vibe-ul este grozav, intre oameni, si sunt convins ca acest lucru se va reflecta in continuare in munca noastra si in spiritul de echipa.”
„Mi-a placut foarte mult, pentru ca ceea ce am vazut – publicul, colegii mei – au fost foarte implicati, foarte curiosi sa inteleaga planurile noastre comerciale si de marketing.”
„Foarte tare! Exceptional! Daca s-ar intampla maine din nou, as veni din nou.”
„A fost un eveniment care iti da energie, imi da si incredere ca anul acesta va fi un an bun.”
CAMPANIA EXTERNA DE COMUNICARE:
PREMII
Evenimentul corporate creat si implementat de Exploratist si Project Atom, impreuna cu clientul nostru, a fost distins cu premiul Platina la Eventex Awards, cea mai prestigioasa competitie internationala din domeniul evenimentelor si al marketingului experiential si cu premiul al treilea in cadrul competitiei Employer Branding Awards, la categoria „Best Use of Tech for Internal Communication”.
CONFERINTE:
Employer Branding Conference, aprilie 2023
Tomorrow@work 2023
Magnetico București 2023
Media & PR:
Aparitii in presa precum: , PR Wave sau IQads. Studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- Cresterea nivelului de engagement al angajatilor.
- Inspirarea angajatilor si cresterea increderii acestora in directia strategica a companiei.
- Stimularea contributiei active a angajatilor la indeplinirea obiectivelor de afaceri.
- Consolidarea sentimentului de apartenenta a angajatilor la organizatie.
- Promovarea culturii organizationale incluzive si a valorilor companiei.
- Inovarea comunicarii interne.
- Facilitarea interactiunii active a angajatilor cu continutul si mesajele cheie ale evenimentului.
- Dezvoltarea spiritului de echipa si a colaborarii intre departamente.
- Incurajarea creativitatii si a gandirii inovatoare a angajatilor.
- Furnizarea de informatii clare si de inalta calitate despre obiectivele si directia de business a companiei.
Detalii
-
- 1100 de participanti
- 3 zile de live
- eveniment offline
- evenimente satelit in alte 4 locatii diferite
- 1 account manager, 4 customer experience manageri
- 1 echipa de creatie
- 2 echipe de productie