Context:
In urma unei campanii de comunicare interna de succes, axata pe rewards & recognition, clientul isi doreste sa mai faca o dedicatie angajatilor alaturi de care a dezvoltat businessul.
Aceasta dedicatie urmeaza sa ia forma galei digitale “Multumesc!”, o gala de premiere pentru cei care construiesc viitorul cu mult curaj si simt de raspundere. Momentul urmareste sa evidentieze puterea colectiva si aprecierea pentru rezultatele si efortul depus la finalul unui an pandemic extrem de dificil.
Formatul evenimentului trebuie sa fie business si engaging in egala masura.
Compania activeaza in industria constructiilor si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Un eveniment hibrid, cu twist-uri de impro, transmis dintr-un studio si urmarit prin live streaming de peste 300 de angajati.
Gala de premiere “Multumesc!” a vorbit despre importanta comunitatii angajatilor pentru continuitate. Succesul a fost celebrat si prin numeroase momente de entertainment, prezentate de doi MC atipici, actori improvizatori. Pe langa interviurile informale cu invitatii speciali prezenti in studio, acestia au surprins publicul cu o melodie originala, compusa special pentru acest moment.
Intreaga seara a avut un ritm aparte: welcoming-ul a avut loc pe muzica live de pian, iar prezentarea rezultatelor si obiectivelor 2020-2021 au fost acompaniate de un wrap-up muzical si un show de improvizatie.
Obiective
-
- imbunatatirea comunicarii in organizatie si a calitatii relatiilor interumane
- cresterea performantei prin promovarea exemplelor personale si a practicilor de succes
- cresterea nivelului de motivatie al angajatilor prin recunoasterea si aprecierea performantei
Detalii
-
- 300 de participanti
- 2 ore de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 2 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie