Context:
Marketing experiential intr-o conferinta pentru manageri? Da! Unul din cei mai mari jucatori de pe piata de retail din Romania organizeaza anual un eveniment flagship pentru echipa de top, middle si 3rd line management.
Provocarea este, de fiecare data, aceea de a realiza un concept inspirational, experiential si inovator. Scopul evenimentului este de a comunica rezultatele, noua strategie de business si de a-i recompensa pe cei mai performanti manageri.
Clientul activeaza in industria retail si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 15.000 de angajati.
Solutie:
Conceptul evenimentului are la baza un puternic mesaj inspirational. Este atat cu si despre oameni care au scris istorie, cat si despre oameni simpli si povestile lor de viata. Experientele lor sunt alimentate de curaj, ambitie si curiozitatea umana de neinvins, indiferent de provocari.
Unii au cucerit lumi, altii au schimbat domeniile in care activeaza prin descoperirile sau performanta lor. Povesti diferite, insa toate cu un element comun – inspiratia interioara.
Invitatii sunt asteptati intr-un spatiu atent ales pentru a gazdui un eveniment de amploare: Palatul Parlamentului, cladire emblematica a Bucurestiului.
Conferinta debuteaza cu un video de tip manifesto, in care povestea unui alpinist celebru, un cuceritor in adevaratul sens al cuvantului, ii introduce pe participanti intr-o lume plina de pasiune.
Design-ul conferintei are la baza tehnici din marketing-ul experiential. Intreaga actiune evolueaza intr-un mod inedit prin suprapunerea a doua planuri: cel profesional, prin speech-uri si prezentari de business, si cel personal, prin video-uri inspirationale.
Mecanica evenimentului este dispusa in 3 etape succesive, interconectate. Prima se concentreaza pe prezentarea rezultatelor companiei din anul precedent. Cea de-a doua prezinta valorile companiei, iar cea de-a treia urmareste noua strategie de business si principalele directii.
La finalul conferintei participantii primesc un cadou simbolic format dintr-un saculet de rafie in care sunt ingredientele unei retete de succes semnate de un chef. Mesajul ii indeamna pe acestia sa prepare o mancare pentru cei dragi.
Rezultat:
O echipa unita formata din peste 500 manageri, mai motivati si mai bine echipati pentru a face fata obiectivelor ambitioase din noul an.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective
- intelegerea strategiei de business a companiei
- comunicarea catre middle management a directiilor strategice
- cresterea nivelului de engagement al angajatilor
Detalii
- 500 de participanti
- 1 zi, un dublu eveniment
- 1 account director, 3 coordonatori logistici, 100 parteneri Exploratist