Context:
Fuziunea dintre doua companii mari este intotdeauna o oportunitate imensa de a consolida pozitia de lider pe piata, cat si de a deveni cel mai bun provider de servicii.
Odata cu noile oportunitati pentru clienti se deschid o multime de usi si pentru angajati: echipa devine mai mare, mai puternica, iar schimbul de informatii vine cu un potential urias de dezvoltare personala.
Provocarea este de a comunica impactul schimbarii si ce inseamna el pentru fiecare, atat la nivel de companie (noi roluri, procese si proceduri), cat si la nivel personal (pentru angajatii vechi si noii colegi care vor intregi echipa).
Cel mai mare challenge pentru clientul nostru ramane, insa, este cel de a vorbi pe limba emotiilor care pot aparea in acest context: de la nesiguranta si confuzie pana la efectul de freeze care are loc atunci cand este amenintata zona de confort sau cand trebuie sa procesam un mediu complet necunoscut.
Compania activeaza in industria telecom si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national.
Solutie:
Un eveniment digital live cu peste 3000 de participanti in care am spus un simplu, dar calduros “Hello!” pentru “Un nou inceput intr-o casa mai mare”.
Oamenii au fost invitati intr-o companie ca o casa, pregatita pentru a-si gazdui toti colegii. Desi este o perioada de schimbare intensa, oamenii si lucrurile importante pentru ei raman pe primul loc.
Indiferent ca esti un nou coleg sau esti de mai mult timp in companie, momentul fuziunii este un nou inceput pentru toata lumea. Fiecare kilometru din drum va fi facut impreuna, iar evenimentul este “Hello!” este primul pas in noua formula.
Pe langa video manifesto si mesaje emotionale, o parte din top management a raspuns intrebarilor angajatilor si i-au asigurat ca vor primi toata sustinerea inca de la inceput.
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads
Obiective
-
- informarea tuturor angajatilor despre noul status quo si despre schimbarile care vor avea loc in companie;
- asigurarea unui start bun, printr-o comunicare deschisa, transparenta, inclusiva si empatica;
- intarirea angajamentului din partea top managementului ca va comunica clar fiecare etapa din cadrul procesului.
Detalii
-
- 3000 de participanti
- 1,5h de live
- eveniment hibrid: online & studio
- 1 account manager, 1 customer experience manager
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie