fbpx

Feed forward!

proiect de comunicare interna

Descriere proiect

Context: Clientul isi doreste reactivarea aplicatiei interne de performance printr-un concurs intern. Printre premiile acestui concurs se numara un workshop care trebuie sa aduca in prim plan atat utilitatea aplicatiei, cat si importanta feedback-ului.

Solutie: O sesiune “learning in action”, in care trainerii ImproLearning au urmarit constientizarea si imbunatatirea tiparelor comportamentale. Workshop-ul s-a desfasurat in trei etape:

1. Energizare;

2. Cunoastere si relationare;

3. Empowerment.

Aplicatia a devenit MC-ul evenimentului, fiind personificata de unul din traineri si luand, astfel, parte la activitati impreuna cu participantii.

Printre exercitii s-au numarat jocurile de rol sau debate-urile pro si contra, care i-au ajutat pe angajati sa interactioneze si sa dea feedback din pozitia clientilor sau sa gestioneze feedback-ul din pozitia colegilor din alte departamente.

Obiective

Abordarea feedback-ului constructiv din cele mai importante unghiuri:

  • Comunicare asumata
  • Empatie
  • Ascultare si conectare
  • Interactiune si colaborare
  • Disponibilitate si implicare
  • Conectare si relationare

Provocarea: participantii nu se cunosc intre ei.

Detalii
  • durata programului – 1 zi
  • 6 facilitatori
  • client din banking

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Galerie media
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

proiect de comunicare interna

Ucenicie in Management

program de training

Televiziune interna

proiect de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele