fbpx

Gala Bravo

eveniment de employer branding

Descriere proiect

Programele de recunoastere si apreciere din cadrul organizatiilor iau forme dintre cele mai diverse, de la simple actiuni de incentivare a performantei pana la evenimente complexe care aduc in lumina reflectoarelor excelenta in executie si rezultatele exceptionale. Astfel de actiuni devin, atunci cand sunt organizate recurent, adevarate evenimente mondene in organizatie si creeaza asteptari si emotii deosebite in randul angajatilor.

Unul dintre cei mai mari jucatori pe piata romaneasca de retail si-a facut o traditie din a organiza, an de an, o gala a performantei si excelentei. Astfel, organizatia a ales sa aduca pe scena angajatii care au contribuit, in mod deosebit, la evolutia de succes a businesului, prin initierea si implementarea unor proiecte cu impact strategic.

Categoriile de premiere aduc in lumina reflectoarelor angajati din toate zonele de responsabilitate, de la cele de executie, pana la cele de senior manageri. Sunt  aplaudate, la scena deschisa, rezultatele si contributiile deosebite.

Acest eveniment, in desfasurarea si implementarea lui, preia si intregeste conceptul intalnirii strategice care are loc in aceeasi zi – management meeting si il declina, la nivel de cadru, atmosfera si prezentari, construind o experienta unica si complexa, care poarta participantul de la directii strategice si viziune asupra businessului pana la momente de emotii unice, de mandrie, recunostinta si apartenenta la grup.

In 2015, conceptul umbrela sub care s-au desfasurat cele doua evenimente a fost inspirat din momentul aniversar al companiei: implinirea a doua decenii de activitate. Capsula Timpului s-a demonstrat a fi cel mai potrivit pretext pentru a crea o punte peste ani, readucand in atentia angajatilor cele mai deosebite realizari ale businessului.  Festivitatea de premiere din timpul serii a adus in prim plan aprecierea si respectul pentru angajatii care au implinit doua decenii de activitate profesionala in aceasta organizatie.  De la proiectii Video 3D, pana la modul in care au fost sustinute prezentarile de categorii de premii, totul a purtat amprenta timpului.

Obiective
  • implementarea unei campanii de employer branding
  • recunoasterea si aprecierea performantei in organizatie
  • cunoasterea membrilor echipei in situatii informale
  • promovarea, in randul angajatilor, a celor mai de succes proiecte
  • crearea unui sentiment de mandrie si apartenenta la organizatie 
Detalii
  • 450 de participanti
  • 1 seara
  • o echipa de 4 coordonatori implementare eveniment, staff tehnic

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Galerie media
Servicii de employer branding
Servicii de employer branding
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

proiect de comunicare interna

Ucenicie in Management

program de training

Televiziune interna

proiect de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele