fbpx

Discovery

program de training

Descriere proiect

In ultima perioada, organizatiile fac eforturi sustinute sa integreze in programele de L&D tehnici de invatare la distanta, tehnologie de ultima generatie, aplicatii mobile, cu scopul de a creste nivelul de implicare, interactivitate si retentie a angajatilor.

O tehnica tot mai des folosita in astfel de programe o reprezinta gamification sau design-ul de program care pune participantul pe primul loc, asa numitul human-focused design.

Tehnicile de gamification se pot folosi, in programele de L&D,  in mod diferit:

  • la nivel structural, caz in care se pastreaza structura si continutul programelor de dezvoltare existente (training-uri, workshop-uri etc.) adaugandu-se interventii punctuale, care contin elemente si mecanici de gamification in scopul atingerii obiectivelor propuse;
  • la nivel de continut, ceea ce implica personalizarea programelor de invatare prin crearea si adaptarea informatiilor cu elemente si tehnici potrivite jocului.

In cazul de fata, provocarea a venit din nevoia de a identifica cel mai potrivit mod de familiarizare a grupului tinta cu un nou instrument de invatare, care, mai apoi, a devenit un nou instrument de lucru. Acest program trebuia sa fie accesibil angajatilor de pe telefonul mobil si de pe laptop via unei aplicatii dedidicate.

Design-ul proiectului pilot a fost realizat sub forma unei calatorii, pe parcursul careia participantii s-au familiarizat cu functionalitatiile aplicatiei, acumuland un anumit numar de puncte. Elementele de gamification utilizate au fost punctele si leader board-ul, iar ca tehnica de crestere a gradului de anagajament s-a folosit  provocare de grup (group quest).

In structura sa, acest program a combinat elemente de interactiune offline cu actiuni si interactiuni online, obtinandu-se, astfel, o dinamica speciala si un nivel crescut de implicare a utilizatorilor.

Acest proiect a capacitat maxim de interes din partea participantilor intr-un context in care specificul organizatiei directionaza consistent atentia si efortul angajatilor catre zona de business, operationala, si mai putin catre zona de invatare si dezvoltare indiviuala.

Scopul a fost de a valorifica, cat mai mult, resursele interne in directia generarii de idei cu bune practici si soltii inovatoare care sa sustina eforturile de trendsetter a acestei organizatii (nume de referinta in piata romaneasca de retail). Proiectul s-a derulat pe perioada unui an calendaristic, cu o etapa de demo urmata de roll-out.

Obiective
  • invatarea prin schimb de experiente (learning by sharing)
  • generare de idei inovatoare cu impact in business
  • validare de bune practici in scopul imbunatatirii proceselor organizationale
  • trecerea de la un mod de invatare clasic, la unul colaborativ, la distanta si disponibil oricand (digital)
  • identificarea unui instrument de lucru potrivit dinamicii organizatiei, care sa capaciteze resursele informationale si de invatare in directia de dezvoltare a acesteia
Detalii
  • proiect pe o durata de 1 an;
  • 80 de participant,
  • media de varsta 40 de ani
  • programul a targetat echipa de middle management (70% femei, 30% barbati)
  • 4 facilitatori, 1 coordonator de proiect, 1 coordonator logistic

* Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

Galerie media
Servicii de learning & development
Servicii de learning & development
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul generatiilor

proiect de comunicare interna

Ucenicie in Management

program de training

Televiziune interna

proiect de comunicare interna

Strategie cu LEGO

program C-level

Toate proiectele