fbpx

Vaporul Generatiilor

program de invatare experientiala

Descriere proiect
Context:

 

Intr-o organizatie cu 2 000 de angajati si o activitate de peste 50 de ani, mixul dintre generatii devine o provocare din ce in ce mai mare. Numarul angajatilor cu 50 de ani activitate profesionala in cadrul aceluiasi loc de munca este unul foarte mare. De asemenea, tot aici sunt angajati reprezentantii a 3 generatii din cadrul acelorasi familii.

 

Solutie:

 

Programul ‘’Vaporul Generatiilor’’ ofera participantilor una dintre cele mai autentice si mai complexe experiente de tipul blended learning.

Totul se desfasoara pe un vapor, pe parcursul a 2 zile si jumatate. Se adreseaza echipelor mixte de lucru din organizatii care se confrunta, in activitatea de zi cu zi, cu dificultati in a intelege, accepta si urma opiniile si solutiile celor care vin din generatii diferite.

Stilurile de comunicare diferite, prejudecatile, mentalitatile, modul de lucru, nivelul de energie si implicare contrastante creaza un context propice. Acest context se desfasoara acum intr-un cadru comun de lucru, dar in afara zonei obisnuite de confort – pe un vapor.

Participantii de varste diferite convietuiesc de data aceasta 24 de ore din 24. De modul in care activitatile sunt intelese, alocate si realizate depinde succesul misiunii.

Tipuri de misiuni:

  • workshop-uri de invatare de tipblitzkrieg”, scurte si intense, pe subiecte diferite: personas pe generatii, profile si puncte forte, feedback, comunicarea asertiva, managementul conflictelor;
  • workshop-uri experientiale, cu actori de improvizatie, pentru activarea teoriei si punerea in practica a noilor comportamente;
  • workshop-uri de tip „hands-on”, cu specialisti in tehnici de navigatie pe mare si in management-ul ambarcatiunilor cu vela.

Competentele adresate in cadrul programului printr-o experienta de tip blended learning sunt: comunicarea si influenta, creativitatea, viziunea strategica, managementul resurselor, lucrul in echipa, managementul stresului si al conflictului.

 

Rezultat:

 

  • echipa de middle & 3rd line management aliniata la nivel de asteptari, cat si echipa cu un nou set de competente, exersate si debrief-uite prin exercitii de coaching de echipa.

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe Iqads.

Obiective
  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare
  • intelegerea si acceptarea diferentelor dintre generatii
  • crearea unui limbaj comun si a unui mod coerent de interactiune
  • identificare unui model eficient de organizare necesar functionarii echipelor formate din reprezentanti din generatii diferite
Detalii
  • 30 de participanti
  • durata: 3 zile
  • 2 traineri, 5 facilitatori
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ucenicie in Management

program de invatare first time manager

Strategie cu LEGO

program C-level

Strategie Bottom -> Up

workshop initative strategice

HOPE

workshop experiential C-level

Discovery

digital learning program

Toate proiectele