fbpx

Ambasadorii Invatarii

program de management trainee

Descriere proiect
Context:

 

Poate reusi un program de management trainee sa schimbe perceptia asupra invatarii? Beneficiarii programelor de training nu-si mai manifestau deschis interesul si preocuparea pentru dezvoltarea profesionala si personala. Astfel, s-a dorit initierea unor programe care sa schimbe aceasta atitudine/mentalitate.

Clientul activeaza in industria telecom si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 3000 de angajati.

 

Solutie:

 

Un program de management trainee in care experienta clasica de invatare a fost transformata in mici pastile zilnice online. Scopul: de a starni in randul angajatilor curiozitate si interes. Provocarile au avut o nota consistenta de umor si au reusit sa ii scoata pe angajati din zona lor de confort.

Acest program de Management Trainee a fost foarte bine marketat intern. A starnit interesul, curiozitatea angajatilor si le-a captat atentia. Rezultatele nu au intarziat sa apara, caci, in nici o jumatate de zi de la lansare, s-au inscris in program peste 80 de angajati.

Mecanica de triere a acestora a fost pe sistemul palnie. In urma raspunsurilor la provocarile lansate de catre moderatori, pana la final au fost selectati 5 ambasadori.

Derulat pe parcursul a 6 luni, acest program a avut 4 etape. In etapele 1 si 2, participantii au primit pastile de invatare cu continut din zona de dezvoltare personala. De exemplu: time management, delegare, customer care, etc.

In etapele 3 si 4, participantii au primit provocari prin care li s-a solicitat sa puna in practica, atat individual, cat si in echipe, conceptele pe care le-au invatat. De exemplu: Seara de Invatare pentru colegi, Campanie Electorala, etc.

 

Rezultat:

 

  • peste 80 de participanti inscrisi in program
  • 5 ambasadori ai invatarii identificati si promovati in organizatie
  • activarea unui program care sa dezvolte si sa retina talentele in companie

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • indentificarea si promovarea unei echipe de ambasadori ai invatarii in organizatie
  • schimbare de mentalitate a angajatilor din organizatie
  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare, interactiune si convingere
  • recunoasterea si aprecierea angajatilor care au manifestat interes, deschidere si putere de convingerea a celorlalti
Detalii
  • durata – 6 luni
  • medie de varsta a angajatilor participanti la program – 25
  • 2 facilitatori externi, 1facilitator intern
Servicii de learning & development
Servicii de learning & development
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Vaporul Generatiilor

program de invatare experientiala

Ucenicie in Management

program de invatare first time manager

Strategie cu LEGO

program C-level

Strategie Bottom -> Up

workshop initative strategice

HOPE

workshop experiential C-level

Toate proiectele