fbpx

Growth Mindset

program de l&d

Descriere proiect
Context:

 

Mediul de lucru este din ce in ce mai complex si provocator. Schimbarile se succed tot mai rapid, competitorii noi apar in fiecare zi, iar inovatiile tehnologice rastoarna regulile peste noapte. Agilitatea, rezilienta si o pozitionare constructiva in relatia cu clientii sunt acum mai mult decat abilitati “de dorit”. Sunt skill-uri esentiale, care pun bazele unui “growth mindset”.

Clientul nostru isi doreste ca membrii echipei de middle management sa dezvolte aceste calitati si sa le puna in aplicare in viitorul apropiat. Compania activeaza in industria financiara si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, cu peste 2300 angajati.

 

Solutie:

 

O serie de workshop-uri practice, in care participantii exerseaza comportamente specifice growth mindset si fac pasul catre customer excellence.

Printre module se numara:

    • Failure & successes: cum ne pozitionam fata de succes si esec pentru a ne pastra motivatia la un nivel inalt si cum putem deveni mai rezilienti in comunicarea cu clientii;
    • Self reflection tools: care sunt intrebarile pe care ni le putem adresa in momente cheie pentru a depasi provocarile, a gestiona frustrarile si a ne concentra pe solutii;
    • Accountability tools: cum putem prelua constrolul asupra propriului job prin asumare, feedback proactiv si intelegerea limitelor care definesc rolul nostru si rolurile celorlalti;
    • Constructive mental positioning: clarificarea asteptarilor si a contextului de business pentru o imagine de ansamblu mai clara; agentii inteleg cum pot media principalele categorii de obiectii si reclamatii;
    • The social brain: descoperirea celor cinci nevoi care stau la baza relatiilor sociale (modelul SCARF) si cum ne putem adapta conversatiile in functie de ele;
    • Flipping conversations: cum gestionam cele mai intalnite situatii in relatiile cu clientii si cum ne putem adapta mai rapid pe viitor in situatii asemanatoare;
    • Creating a rapport: cum sa ne simtim in control folosindu-ne de empatie si tehnici de influentare, precum “mirroring” sau “labelling”;
    • Influencing techniques: formulari si principii cheie pe care le putem adapta in functie de interactiunile cu clientii.

Metodele din cadrul intalnirilor sunt bazate pe experientele anterioare ale participantilor. Acestea scot la suprafata mesaje-cheie si tipare comportamentale prin exercitii de role-play si instrumente de coaching.

 

Rezultat:

 

    • Participantii primesc tips & tricks concrete privind cel mai bun raspuns pentru situatiile cu care se intalnesc cel mai des, inteleg si integreaza de ce-ul din spatele acestor solutii.
Obiective
  • Deschiderea la feedback
  • Atitudinea fata de obstacole
  • Deschiderea la nou
  • Dezvoltarea abilitatilor de ascultare a clientilor
  • Simplificarea discutiilor si clarificarea obiectivelor cu clientii
Detalii
  • Durata: experienta este impartita in 3 parti (2 ore online workshop + 30 min/1 ora prezentarea unor situatii concrete, din viata reala, si feedback aplicat )
  • Ateliere sustinute de 2 traineri cu experienta de 11, respectiv 14 ani, in domenii precum: managementul echipelor, consultanta L&D si dezvoltarea echipelor eficiente si responsabile. Printre formarile acestora se numara: Metasysteme Coaching, Human Synergistics, Formare: Breakthrough Processes, PURE Brief Coaching
  • Online / offline
  • Un program realizat de colegii nostri de la Bemore.
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Training de comunicare eficienta

program de l&d

Program de invatare – Customer Centricity

program de l&d

Engagement Mechanics pentru Manageri

program de l&d

Leading from Home

program de l&d

Leading Change

program de l&d

Toate proiectele