Context:
In contextul working from home, fortat de pandemie peste noapte, clientul nostru isi doreste sa salveze o mare parte din timpul petrecut cu echipa in zona de “trial and error” si sa aiba un nou proces de lucru sustenabil cat mai curand.
Intrebarea la care se cauta raspuns: care sunt cele mai bune practici pentru a implica oamenii in discutii, a le pastra atentia si a obtine engagement, chiar si remote?
Compania activeaza in industria fashion si face parte din top 3 retaileri de pantofi la nivel national, cu peste 1000 de angajati.
Solutie:
Un program de leading from home, pentru a conduce eficient o echipa de la distanta, propunem, in primul rand, un mindset diferit. Cel mai dificil lucru este ca nu mai poti fi alaturi de oameni pentru a vedea cum actioneaza. Mai mult, nu le poti oferi feedback la fel de usor ca atunci cand va aflati in aceeasi incapere.
Exista, insa, o oportunitate in aceasta situatie. Este momentul perfect pentru a dezvolta procese sanatoase, care sa functioneze de la sine, relatii de incredere si o orientare catre rezultate.
Cele doua workshop-uri ale programului (“Results oriented Leadership” si “Leading from home”) se bazeaza pe identificarea si integrarea acelor micro-comportamente care duc la macro-schimbari.
Participantii completeaza un assessment inainte de curs. Bunele practici si instrumentele discutate in timpul intalnirilor sunt personalizate in functie de provocarile pe care acestia le intalnesc in fiecare zi de lucru. Dupa sedintele de coaching de grup, are loc o sesiune de Q&A.
Rezultat:
-
- Participantii primesc tips & tricks concrete privind cel mai bun raspuns pentru situatiile cu care se intalnesc cel mai des, inteleg si integreaza de ce-ul din spatele acestor solutii.