Context:
Poate reusi un program de management trainee sa schimbe perceptia asupra invatarii? Beneficiarii programelor de training nu-si mai manifestau deschis interesul si preocuparea pentru dezvoltarea profesionala si personala. Astfel, s-a dorit initierea unor programe care sa schimbe aceasta atitudine/mentalitate.
Clientul activeaza in industria telecom si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 3000 de angajati.
Solutie:
Un program de management trainee in care experienta clasica de invatare a fost transformata in mici pastile zilnice online. Scopul: de a starni in randul angajatilor curiozitate si interes. Provocarile au avut o nota consistenta de umor si au reusit sa ii scoata pe angajati din zona lor de confort.
Acest program de Management Trainee a fost foarte bine marketat intern. A starnit interesul, curiozitatea angajatilor si le-a captat atentia. Rezultatele nu au intarziat sa apara, caci, in nici o jumatate de zi de la lansare, s-au inscris in program peste 80 de angajati.
Mecanica de triere a acestora a fost pe sistemul palnie. In urma raspunsurilor la provocarile lansate de catre moderatori, pana la final au fost selectati 5 ambasadori.
Derulat pe parcursul a 6 luni, acest program a avut 4 etape. In etapele 1 si 2, participantii au primit pastile de invatare cu continut din zona de dezvoltare personala. De exemplu: time management, delegare, customer care, etc.
In etapele 3 si 4, participantii au primit provocari prin care li s-a solicitat sa puna in practica, atat individual, cat si in echipe, conceptele pe care le-au invatat. De exemplu: Seara de Invatare pentru colegi, Campanie Electorala, etc.
Rezultat:
- peste 80 de participanti inscrisi in program
- 5 ambasadori ai invatarii identificati si promovati in organizatie
- activarea unui program care sa dezvolte si sa retina talentele in companie
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.