O reteta de succes

O simulare de business experientiala, realizata sub forma unei aventuri antreprenoriale, in care cele patru echipe coordoneaza cate un departament strategic al unui important producator de bere, ce are mai multe brand-uri in piata. Provocarea vine in momentul in care o noua reteta de bere este descoperita.

Cum poate fi aceasta oportunitate maximizata? Ce metoda inedita de promovare poate fi identificata? Care este modelul optim de distributie? Ce plan de marketing si vanzari poate sa sustina o astfel de initativa? Ce strategie trebuie adoptata la nivel national pentru a deveni prima alegere a consumatorilor si a partenerilor de afaceri?

Participantii analizeaza piata si competitia, vorbesc cu partenerii de afaceri si consumatorii, iar in urma concluziilor trase pun la punct un plan de actiune eficient pentru lansarea noului brand de bere.

Intreaga experienta este coordonata si monitorizata cu ajutorul unei aplicatii mobile, utilizata de fiecare echipa ca modalitate de comunicare, dar si ca instrument ce aduce dinamism, interactivitate intre echipe si multa energie.

Obiectivele programului:

  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare si colaborare
  • stimularea creativitatii
  • imbunatatirea abilitatilor de management

Detalii:

  • 70 de participanti
  • 3 zile
  • 1 trainer, 6 facilitatori, 1 coordonator logistic

 

*Conceptul poate fi personalizat in functie de numarul de participanti si obiectivele urmarite.

proiecte similare