Context:
De cate ori pe zi ne dam seama ca mintea noastra e indreptata in prea multe directii? De cate ori ne dam voie sa iesim din bucla multitasking-ului si sa ne tragem sufletul? Facem asta inainte sa primim un semnal serios de alarma din partea corpului sau ne riscam sanatatea in fiecare zi?
Clientul si-a dorit un program care sa scoata angajatii din vertijul bifarii de taskuri pentru a-i ajuta sa se recentreze si focuseze mai bine asupra a ceea ce conteaza cu adevarat.
Compania activeaza in industria farma si este un jucator multinational, cu prezenta si pe piata din Romania cu aproximativ 50 de angajati.
Solutie:
Conform studiilor, performanta noastra este maxima atunci cand atentia noastra este 100% in momentul prezent, iar corpul si mintea sunt in armonie.
Am propus un program de mindfulness in comunicarea interna care include o serie de 5 ateliere care au la baza studii si cercetari stiintifice ce acopera trei dimensiuni: fizica, emotionala si sociala. Fiecare atelier integreaza concepte teoretice si exercitii practice menite sa ajute la crearea unor noi obiceiuri sanatoase.
Participantii au primit instrumente de dezvoltare ce pot fi puse in practica usor si rapid. Astfel, acestia au putut naviga din ce in ce mai bine provocarile actuale, fie personale sau profesionale.
Cele 5 ateliere au fost sustinute de un instructor de yoga certificat si un coach acreditat:
1. Mindful or Mindless: cum putem imblanzi mintea?
2. Meaning & Purpose: cum gasim sensul în ceea ce facem?
3. Active 360: cum ramanem activi fizic-mental-relational?
4. Joy & Connection: cum gasim bucuria in viata, prin conexiuni autentice cu noi insine si cu ceilalti
5. Family Wellbeing: cum construim echilibrul in familie
Pentru a mentine engagementul intre ateliere si a oferi o sustinere continua participantilor, grupul mare a fost impartit in POD-uri: echipe a cate 5 persoane.
Pentru fiecare pod a fost desemnat cate un lider, prin rotatie, de la o luna la alta. Acesta a fost rugat sa organizeze o intalnire saptamana de 15 minute cu participantii si sa poarte o discutie in jurul unor teme sugerate de trainer.
Cum ne putem focusa mai bine la birou? Exercitiile de mindfulness in comunicarea interna ne pot oferi o multime de tips& tricks pentru a fi eficienti.
Trainerii au facut shadowing: au trasat temele principale si au urmarit din umbra cum s-au auto-organizat mini-grupurile.