fbpx

Strategie cu LEGO

program C-level

Descriere proiect
Context:

 

Suntem intr-o perioada in care workshop-urile de strategie pentru top management se doresc a fi pragmatice, experientiale si construite prin tehnici din zona de blended learning.

Astfel, metodologiile de lucru pe strategie trebuie sa fie relevante si sa puna accent pe inteligenta colectiva, pregatind astfel echipele manageriale pentru a face fata situatiilor imprevizibile. Viitorul se pregateste experimentand in prezent, iar acesta a fost si provocarea primita in cadrul proiectului.

Clientul activeaza in industria tutunului si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 1100 de angajati.

 

Solutie:

 

Folosind metoda constructiei si modelului 3D, seria de workshop-uri de strategie a fost realizata sistemic. Au participat atat echipa de top management, cat si managerii seniori. S-a accesat memoria pe termen a lung a participantilor, creativitatea si s-a pus in valoare, in mod egal, fiecare persoana in parte.

Metodologia Lego Serious Play se bazeaza pe studii extensive din zona dezvoltarii organizationale, invatarii, psihologiei si managementului afacerilor.

Fundamentele workshop-ului de strategie prin metodologia Lego Serious Play sunt:

  • liderii nu au toate raspunsurile, iar succesul organizatiei vine doar daca sunt ascultate toate vocile;
  • oamenii, in mod natural, simt nevoia de a face parte dintr-un scop mai mare;
  • inteligenta colectiva castiga intotdeauna;
  • lumea in care traim este una din ce in ce mai complexa, iar nivelul de adaptabilitate devine esential.

Workshop-ul aduce la suprafata idei, propuneri si solutii pentru unele dintre cele mai complexe provocari ale organizatiei: exercitii de revalidare a strategiei actuale, initiative noi in context de schimbare, managementul situatiilor de criza, decizii de redesign a businessului sau segmentelor din business, proiecte complexe sau strategice in organizatie.

 

Rezultat:

 

  • 10+ initative strategice au fost revalidate si updatate in directia strategica a organizatiei
  • 30+ de actiuni strategice generate, prioritizate si asezate in flow-ul strategiei de business
  • echipa de top management si managerii seniori au construit 3D, vizualizat si conceptualizat acelasi plan strategic

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • dezvoltarea strategiei de business
  • identificarea principalilor piloni strategici
  • imbunatatirea gandirii strategice
  • simularea reala a unor actiuni posibile in viitor si urmarirea impactului acestora
Detalii
  • 25 participanti
  • 2 zile
  • 3 facilitatori, 1 coordonator de proiect
  • program dedicat top management-ului
Galerie media
Servicii de learning & development
Servicii de learning & development
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Ziua Portilor Deschise

mega eveniment

Vaporul Generatiilor

program de invatare experientiala

Ucenicie in Management

program de invatare first time manager

Televiziune Interna

proiect digital de comunicare interna

Strategie Bottom -> Up

workshop initative strategice

Toate proiectele