Intr-un context in care viteza de reactie conteaza mai mult ca niciodata, Exploratist si Staffbase lanseaza Staffbase Now in Romania, o platforma de comunicare interna care este gata de lansare in doar 3 zile, pentru a oferi organizatiilor un canal sigur si targetat de dialog, feedback si update-uri constante.

poza LP1

O platforma de comunicarea interna completa

Numarul de cititori ai contentului din cadrul aplicatiilor personalizate Staffbase- #1 employee app a crescut cu 74% odata cu inceputul crizei de sanatate globala, in timp ce numarul de useri noi a crescut de la 100 pe saptamana la 100 pe ora. Este doar o dovada a faptului ca ceea ce tine oamenii uniti in cadrul companiilor este comunicarea.

Managementul situatilor de criza

Pentru a nu fi coplesiti de numarul mare de intrebari si pentru a nu se crea confuzie, este important ca toate mesajele sa fie concentrate intr-un singur loc.

Staffbase Now centralizeaza protocoalele, tine la curent angajatii prin notificari push & canale de feedback si integreaza contentul deja existent pe alte canale de comunicare.

poza LP staffbase

Printre avantajele Staffbase Now se numara:

  • start

    Onboarding-ul rapid: este suficienta doar o zi pentru design, training, content planning si lansare. In plus, Onboarding-ul este gratuit pana pe 30 iunie.

  • instalare rapida

    Nu necesita efortul unui departament de IT: adresele de email si cateva coduri simple de acces sunt de ajuns.

  • securitate

    Siguranta si complianta: platforma respecta standardele ISO 27001 si SSAE-16, iar back-up-urile sunt criptate zilnic.

Cum te poate ajuta Staffbase Now in perioada Coronavirus?

Ziua #1 acceseaza platforma si editeaza contentul:

✔︎ Onboarding rapid: training pentru editori si acces complet la tutoriale on-demand 

✔︎ Seteaza canalele principale si publica informatiile esentiale 

✔︎ Incepe procesul de branding & user onboarding 

Ziua #3 – trimite notificari prin email: platforma web si domeniul propriu sunt live! 

✔︎ Disponibile pe mobil (web) si desktop 

✔︎ Exemplu domeniu: updates.yourdomain.com 

✔︎ Notificari push si update-uri via email 

Ziua #15trimite notificari push: aplicatia branduita este live si gata de download

✔︎ Disponibila pe mobil via app stores 

✔︎ Notificari push pe telefon 

✔︎ Date disponibile pentru maximizare reach-ului si relevantei

staffbase coronavirus1

Dupa primele 15 zile, companiile au deja datele necesare pentru a trece in etapa
de maximizare a reach-ului si relevantei.

app staffbase

Staffbase in companie

350 de companii lider de piata – printre care Vodafone Ziggo, Max Mara si Adidas – folosesc deja Staffbase, bazandu-se din ce in ce mai mult pe aplicatie in perioada Coronavirus.

Odata cu sfarsitul crizei, pe care ni-l dorim cu totii cat mai repede, platforma de comunicare interna ramane o resursa extrem de utila pe termen lung, pe care angajatii vor fi deja obisnuiti sa o foloseasca pentru a-si eficientiza munca de acasa sau de la birou.

Programeaza un DEMO:

tel1

Exploratist- brand & employee experience agency este reprezentatul oficial Staffbase in Romania si singurul partener din Europa de Sud-Est care ofera consultanta pe strategie, design si implementare, atat pe internal comms, cat si pe change management si securizarea angajatilor.

Studii de caz:

ergo logo

ERGO, una din cele mai mari grupuri de asigurari din Europa, cu o prezenta in peste 30 de tari din Europa si Asia, a creat- prin intermediul Employee Experience Intranet- un spatiu care sa devina sursa principala de stiri despre coronavirus. Pe langa newsfeed, o lista de contacte in caz de emergenta si o lista FAQ, echipa a putut sa adreseze intrebari prin chat direct echipei de comunicare.

BV logo

In Berlin, BVG (Berliner Verkehrsbetriebe), principala companie de transport public a trebuit sa adapteze informatiile pentru angajatii lor- tot timpul pe drum si foarte expusi. In colaborare cu Institutul Koch responsabil pentru prevenirea si controlul bolilor, BVG a transmis mesaje axate pe igiena eficienta a mainilor si protectia la locul de munca. Informatiile practice au avut rolul de a calma, de a oferi sentimentul de control si de a preveni raspandirea panicii.

maxmara logo

Localizat chiar in mijlocul zoneI rosii din nordul Italiei, fashion brandul Max Mara a trebuit sa ofere rapid solutii si raspunsuri atat pentru oamenii din sediile centrale, cat si pentru managerii de magazine si angajatii remote din jurul lumii. Max Mara a reusit sa faca fata provocarilor si sa ramana in top printr-un canal dedicat subiectului Coronavirus din cadrul aplicatiei de internal comms. Acestia nu doar au selectat cele mai relevante stiri din partea OMS, presei si guvernului, ci au si scris zeci de articole despre pandemie si igiena.

paulaner

Paulaner, fabrica bavariana de bere localizata in Munich – locul unde a aparut prima oara virusul in tara – a luat masuri cu mult inainte ca lucrurile sa escaladeze. Pe langa protocoalele pentru calatorii nationale si internationale, Paulaner a folosit aplicatia interna pentru a le reaminti angajatilor sa isi ia cu ei laptop-urile acasa la finalul fiecarei zile de lucru, cat si pentru a distribui video-uri cu reguli de igiena. Cel mai important, au pregatit din timp pasii de urmat in cazul in care vreunul dintre colegi ar fi fost suspect de COVID-19. Astfel, echipa a simtit ca este protejata si pregatita in cazul unei emergente.