APP de comunicare interna care conecteaza intreaga organizatie
✔︎ Activata in doar 1 zi
✔︎ Disponibila in 3 zile pentru angajati
✔︎ Compatibila cu orice smartphone
✔︎ Onboarding gratuit pana pe 30 iunie
Intr-un context in care viteza de reactie conteaza mai mult ca niciodata, Exploratist si Staffbase lanseaza Staffbase Now in Romania, o platforma de comunicare interna care este gata de lansare in doar 3 zile, pentru a oferi organizatiilor un canal sigur si targetat de dialog, feedback si update-uri constante.

Numarul de cititori ai contentului din cadrul aplicatiilor personalizate Staffbase- #1 employee app a crescut cu 74% odata cu inceputul crizei de sanatate globala, in timp ce numarul de useri noi a crescut de la 100 pe saptamana la 100 pe ora. Este doar o dovada a faptului ca ceea ce tine oamenii uniti in cadrul companiilor este comunicarea.
Pentru a nu fi coplesiti de numarul mare de intrebari si pentru a nu se crea confuzie, este important ca toate mesajele sa fie concentrate intr-un singur loc.
Staffbase Now centralizeaza protocoalele, tine la curent angajatii prin notificari push & canale de feedback si integreaza contentul deja existent pe alte canale de comunicare.

Printre avantajele Staffbase Now se numara:
Cum te poate ajuta Staffbase Now in perioada Coronavirus?
Ziua #1 – acceseaza platforma si editeaza contentul:
✔︎ Onboarding rapid: training pentru editori si acces complet la tutoriale on-demand
✔︎Seteaza canalele principale si publica informatiile esentiale
✔︎ Incepe procesul de branding & user onboarding
Ziua #3 – trimite notificari prin email: platforma web si domeniul propriu sunt live!
✔︎ Disponibile pe mobil (web) si desktop
✔︎ Exemplu domeniu: updates.yourdomain.com
✔︎ Notificari push si update-uri via email
Ziua #15 – trimite notificari push: aplicatia branduita este live si gata de download
✔︎ Disponibila pe mobil via app stores
✔︎ Notificari push pe telefon
✔︎ Date disponibile pentru maximizarea reach-ului si relevantei
Dupa primele 15 zile, companiile au deja datele necesare pentru a trece in etapa de maximizare a reach-ului si relevantei.

350 de companii lider de piata – printre care Vodafone Ziggo, Max Mara si Adidas – folosesc deja Staffbase, bazandu-se din ce in ce mai mult pe aplicatie in perioada Coronavirus.
Odata cu sfarsitul crizei, pe care ni-l dorim cu totii cat mai repede, platforma de comunicare interna ramane o resursa extrem de utila pe termen lung, pe care angajatii vor fi deja obisnuiti sa o foloseasca pentru a-si eficientiza munca de acasa sau de la birou.
Studii de caz

ERGO, una din cele mai mari grupuri de asigurari din Europa, cu o prezenta in peste 30 de tari din Europa si Asia, a creat- prin intermediul Employee Experience Intranet- un spatiu care sa devina sursa principala de stiri despre coronavirus. Pe langa newsfeed, o lista de contacte in caz de emergenta si o lista FAQ, echipa a putut sa adreseze intrebari prin chat direct echipei de comunicare.

In Berlin, BVG (Berliner Verkehrsbetriebe), principala companie de transport public a trebuit sa adapteze informatiile pentru angajatii lor- tot timpul pe drum si foarte expusi. In colaborare cu Institutul Koch responsabil pentru prevenirea si controlul bolilor, BVG a transmis mesaje axate pe igiena eficienta a mainilor si protectia la locul de munca. Informatiile practice au avut rolul de a calma, de a oferi sentimentul de control si de a preveni raspandirea panicii.

ERGO, una din cele mai mari grupuri de asigurari din Europa, cu o prezenta in peste 30 de tari din Europa si Asia, a creat- prin intermediul Employee Experience Intranet- un spatiu care sa devina sursa principala de stiri despre coronavirus. Pe langa newsfeed, o lista de contacte in caz de emergenta si o lista FAQ, echipa a putut sa adreseze intrebari prin chat direct echipei de comunicare.

Paulaner, fabrica bavariana de bere localizata in Munich – locul unde a aparut prima oara virusul in tara – a luat masuri cu mult inainte ca lucrurile sa escaladeze. Pe langa protocoalele pentru calatorii nationale si internationale, Paulaner a folosit aplicatia interna pentru a le reaminti angajatilor sa isi ia cu ei laptop-urile acasa la finalul fiecarei zile de lucru, cat si pentru a distribui video-uri cu reguli de igiena. Cel mai important, au pregatit din timp pasii de urmat in cazul in care vreunul dintre colegi ar fi fost suspect de COVID-19. Astfel, echipa a simtit ca este protejata si pregatita in cazul unei emergente.