fbpx

Evenimentele hybrid sunt aici sa ramana. Ce beneficii poti avea ca organizatie.

Evenimentele hybrid sunt aici sa ramana. Ce beneficii poti avea ca organizatie.

Hybrid este pe buzele tuturor de mai bine de un an de zile. De la munca hybrid, pana la evenimentele hybrid, lumea a invatat deja avantajele acestui cuvant. Si nu va disparea foarte curand.

Se scrie si se vorbeste ca viitorul va fi mai mult hybrid, fata de perioada ante-pandemie. Aici vorbim despre felul cum muncesc oamenii – atat remote, cat si de la birou – cat si felul cum se organizeaza evenimentele.

 

Evenimentele hybrid

 

Acest tip de evenimente a aparut din nevoia de a satisface ambele parti in perioada pandemica: atat organizatorii, cat si publicul tinta. Ca vorbim despre evenimente corporate, de leadership, evenimente din diferite industrii sau concerte live, oamenii au gasit o solutie buna pentru a satisface ambele parti.

Chiar daca pare ca, odata cu renuntarea la restrictii, oamenii vor reveni la evenimentele live, evenimentele hybrid au o serie de avantaje clare:

Cresterea numarului de participanti. Cand vine vorba despre evenimentele corporate, acest lucru are un beneficiu major deoarece te poti adresa, dintr-o data, tuturor angajatilor, chiar si de pe continente diferite.

Implicarea audientei. Daca pana acum liderii/ trainerii/ managerii implicau doar publicul din fata, fizic, acum poti ajunge la mai multi angajati prin intermediul platformelor de streaming in timp real.

Acces la date si informatii. Pe baza lor poti crea planuri de lucru, cere feedback si face follow up si multe altele.

Flexibilitate mare. Daca atunci cand organizezi evenimente offline, poti avea parte de tot felul de neplaceri, acum multe incertitudini s-au diminuat. Ai nevoie doar de o platforma de evenimente, tool-uri online pentru interactivitatea participantilor si o echipa in spate. Vezi aici solutia noastra.

Cresterea zonei de marketing. Inainte aveai nevoie de inregistrari speciale ale unor calupuri de informatii pe care sa le folosesti in campaniile de marketing sau in comunicarea interna. Acum te poti folosi de tot continutul inregistrat in cadrul unui eveniment de acest fel.

Reducerea costurilor. Poate unul dintre cele mai importante aspecte pe care organizatiile le-au observat de cand cu evenimentele online, este reducerea considerabila a costurilor de organizare si nu numai.

Interactiunea sporita si construirea de comunitati. Mediul online ajuta foarte mult cand e vorba de a contribui la o coagulare a comunitatii de angajati / participanti, in urma evenimentelor de tip virtual/ hybrid.

 

De ce evenimentele hybrid sunt aici sa ramana

 

Evenimentele virtuale ofera expriente unice, constata tot mai multi organizatori. Ca entitate responsabila de organizare, fie ca esti corporatie care doreste sa ajunga la angajatii sai si/sau la clientii sai, fie ca esti companie de evenimente de nisa, faci parte din mass media sau esti influencer, stii cat de important este sa ajungi la cat mai multi oameni si sa ai impact.

Unele dintre cele mai clare puncte forte ale acestui tip de eveniment vor fi vizibile si peste 5-10 ani. Aici ne referim la:

1. Ajungerea la o audienta globala

Daca inainte de pandemie, organizarea unui eveniment presupunea o corvoada, de multe ori, implicand multi factori de decizie, timp indelungat si un public restrans, acum este clar cat de facil este sa ajungi, fara prea mari eforturi, la o audienta globala.

2. Creativitatea la lucru, prin multitudinea de optiuni

Scriputuri diferite, cadre diferite, frameworkuri, tooluri de interactivitate, quizzuri – toate poti fi amestecate intr-un mod creativ pentru ca publicul sa traiasca o experienta unica si sa se simta si safe, de acasa, in acelasi timp.
Aici se adauga si posibilitatea imensa de a aduna si integra feedbackul de la audienta, fie ca vorbim de angajatii companiei, liderii din industrie sau clientii.

3. Continut mai mult si mai calitativ

Aici vorbim de o paleta intreaga de continut: fragmente din livestream, fotografii, materiale promotionale, inregistrari pentru publicul care nu a ajuns la eveniment si multe altele. Crearea si colectarea de continut nu a fost niciodata mai usoara.

4. Controlul capacitatii

Chiar daca regulile anti Covid-19 s-au mai relaxat, asta nu inseamna ca toata lumea se simte confortabila sa fie intr-un loc aglomerat. Cu evenimentele hybrid poti da sansa tuturor sa-si aleaga felul in care doresc sa participe, offline sau online. Iar cand aceste restrictii nu vor mai fi, participantii din alte tari vor profita de posibilitatea de a urmari webinariile si evenimentele preferate, fara sa se mai deplaseze in alta locatie.

 

Ce zic trendurile legate de evenimentele din prezent si viitor?

 

Cel putin pana in 2023, lucrurile nu se asteapa sa ajunga la normalul dinainte de pandemie.

Evenimentele hybrid vor continua sa creasca. Sa ne gandim ca doar cautarea termenilor din limba engleza, „hybrid event”, a crescut cu 292% in ultimii doi ani. Chiar daca sunt cereri de evenimente face-to-face, asa cum am vazut mai sus, beneficiile hybrid sunt clare. Mai mult de atat, 71% dintre organizatorii de evenimente, conform raportului Event MB din 2020, spun ca vor continua sa organizeze evenimente digitale.

67% dintre acestia spun ca viitorul va fi despre evenimente hybride, asa ca va invitam sa incercati solutia noastra pentru evenimentele voastre corporate.

Un alt aspect pe care-l subliniaza trendurile este ca nu exista o limita de participanti. Spre exemplu, daca alegeti varianta free, atunci exista sanse sa aveti un public foarte numeros. Si cu un pret scazut de participare, beneficiile se pot vedea in numarul de participanti crescut raportat la pretul de intrare al unui event live.

Un alt beneficiu mentionat de studii este zona de upskills. Acum multi participanti pot invata sa-si dezvolte skillurile datorita acestor evenimente cu profesionisti si experti invitati, care sa vorbeasca pe o anumita arie de expertiza.

Raportul Event MB arata o schimbare a prioritatilor legate de evenimentele corporate: conexiuni profunde, entertainment si continut de calitate. Acestea sunt importante pentru participanti. Organizatorii pot profita de flexibilitatea in privinta creativitatii online, dar si de multitudinea de date pe care le pot colecta in timpul si dupa evenimente.

 

In incheiere

 

Pandemia ne-a ajutat sa cream noi valori si obiceiuri in mediul online. Unul dintre ele tine de felul cum organizam evenimentele.

Dezvoltarea tehnologiei vine in sprijinul acestei transformari si ne ajuta sa organizam evenimente virtuale si hybrid pline de continut de calitate, creative, profunde si relevante.

Noi ne-am adaptat la mediul acesta dinamic. Vezi cum te poate ajuta platforma noastra si pe tine!

Ti-a placut articolul, ramai conectat cu noi

Doresc sa fiu contactat si sa primesc informari de marketing sau comerciale din partea Exploratist. Sunt de acord cu Termenii si Conditiile si Politica de Confidentialitate.
Articole similare
7 recomandari pentru o conferinta virtuala de succes
7 recomandari pentru o conferinta virtuala de succes

Pandemia globala COVID-19 a modificat radical modul in care se desfasoara evenimentele cu public mare In acest context, o conferinta virtuala ramane una din cele mai bune solutii pentru a proteja...

Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari
Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari

Decizia de a gazdui un eveniment virtual pare adesea o miscare naturala pentru companiile care organizeaza deja evenimente traditionale Daca doresti sa atragi participanti, trebuie sa faci in asa...

Petrecere de Craciun online: 6 recomandari pentru un eveniment memorabil
Petrecere de Craciun online: 6 recomandari pentru un eveniment memorabil

Exista un eveniment al companiei pe care toti angajatii il asteapta cu nerabdare Acest eveniment este petrecerea de Craciun Anul acesta probabil multi dintre noi vor alege sa organizeze o petrecere...

Exploratist lanseaza Digital Stage – o solutie pentru evenimente online cu buget optimizat cu 30%
Exploratist lanseaza Digital Stage – o solutie pentru evenimente online cu buget optimizat cu 30%

Anul trecut, Exploratist a trecut printr-o transformare complexa Pentru a face fata provocarii noului context de munca remote ne-am digitalizat intregul portofoliu de servicii Digital Stage, o...

Evenimentele hybrid sunt aici sa ramana. Ce beneficii poti avea ca organizatie.
Evenimentele hybrid sunt aici sa ramana. Ce beneficii poti avea ca organizatie.

Hybrid este pe buzele tuturor de mai bine de un an de zile De la munca hybrid, pana la evenimentele hybrid, lumea a invatat deja avantajele acestui cuvant Si nu va disparea foarte curand Se scrie si...

De la privitor pasiv la privitor activ. Engagement in evenimentele online
De la privitor pasiv la privitor activ. Engagement in evenimentele online

Sa organizezi evenimente in spatiul online este o provocare pe care noi am acceptat-o in 2020 Digitalizarea accelerata intr-un domeniu unde era greu de crezut ca se va intampla, a dus la dezvoltarea...

Trenduri in evenimentele digitale in 2022
Trenduri in evenimentele digitale in 2022

Incertitudinile si trecerile bruste de la mediul offline la online timp de doi 2 ani de zile te-au determinat cu siguranta sa dezvolti noi modalitati de comunicare cu echipa ta sau sa gasesti...

Cum sa garantezi un nivel ridicat de engagement in evenimente online si hibrid
Cum sa garantezi un nivel ridicat de engagement in evenimente online si hibrid

Indiferent in ce mod se desfasoara evenimentul, acesta ofera propria sa experienta participantilor Un lucru important de retinut este ca niciunul nu poate fi comparat cu celelalte doua Modul de...

Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari
Cum sa gazduiesti un eveniment virtual: 8 recomandari

Decizia de a gazdui un eveniment virtual pare adesea o miscare naturala pentru companiile care organizeaza deja evenimente traditionale Daca doresti sa atragi participanti, trebuie sa faci in asa...