Context:
Cum arata o campanie de comunicare interna pentru lansarea unui regulament de ordine interioara – ROI? Dezvoltarea unei astfel de actiuni este, cu siguranta, o provocare atunci cand comunicarea trebuie impartita pe segmente, astfel incat sa integreze toate domeniile de activitate ale companiei. De la HQ, productie pana la intreaga forta nationala de vanzari.
O alta provocare este legata de faptul ca doar cei din HQ, managerii din fabrica si coordonatorii de regiune si distributie au acces la mail. Pentru forta operationala din fabrica si pentru forta de vanzari locala trebuie creata o alta modalitate de comunicare.
Clientul activeaza in industria berii si face parte din top 3 jucatori la nivel national, avand peste 1000 de angajati.
Solutie:
In cazul nostru, campania de comunicare interna sustine intr-o prima etapa comunicarea noului regulament de ordine interioara (ROI) catre segmente diferite de public tinta: angajatii din sediul central, cei din zona de productie si echipele de vanzari.
Va aduceti aminte de „O calatorie in tara lui Piticot” din copilarie? De aici ne-am inspirat si astfel a luat nastere Berg. El este personajul principal al povestii noastre pe care am transformat-o intr-o aventura, reprezentata grafic printr-un… JOC.
Berg pleaca intr-o aventura in „tara clientului” pentru a deveni Super Star. Provocarile si experientele prin care trece sunt legate de competentele pe care trebuie sa le asimileze, valorile cu care se identifica si regulile jocului pe care trebuie sa le respecte. Scopul este ca fiecare angajat sa se identifice cu acest personaj, implicit cu ROI-ul companiei.
Livrabile:
- video cu povestea lui Berg si personaj desenat prin valori si activat prin competente – cultura organizationala
- video-uri cu Berg si primele lui provcari starnite de contractul individual de munca, conflictul de interese, SSM, politica de confidentialitate si cea de anti-bribery, concediul medical & cel de odihna, evaluarea performantei
- postere, afise si cut-board-uri
- declinari pentru marketing digital intern, cat si kit de comunicare complet pentru comunicarea interna
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.