fbpx

New Office. New You.

campanie integrata de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Cat de mult poate ajuta o campanie de comunicare interna mutarea la un nou sediu? Pentru ca traseul zilnic a peste 800 de angajati urma sa se reconfigureze, liderul pietei creditelor de consum in Europa si-a dorit comunicarea impactului pozitiv pe care noile birouri smart il au asupra mediului de lucru, precum si gestionarea rezistentei la schimbare.

 

Solutie:

 

O campanie de comunicare interna integrata, cu activari online si offline, folosind canale conventionale si neconventionale. Scopul este de a clarifica emotiile asociate mutarii pentru a putea face loc unui punct de vedere obiectiv asupra avantajelor si beneficiilor de a lucra intr-un sediu smart.

Campania “Shout out, shout out, let it all out!” a urmarit cele 5 etape ale schimbarii, cu scopul de a-i incuraja pe membrii echipei sa elimine tensiunea negativa acumulata si de a le oferi instrumentele necesare pentru a-si articula gandurile.

De asemenea, fiecare actiune a creat un cadru unde angajatii au putut sa-si descopere si traiasca impreuna sentimentele cauzate de schimbare.

In prima etapa, au fost instalate hate box-uri in birouri unde angajatii au lasat biletele anonime cu nemultumirile si dorintele lor. In paralel, pe canalele de comunicare interna au rulat teasere pentru urmatoarele evenimente, cum ar fi ghicitul in cafeaua de Pipera, horoscopul mutarii sau alte reprezentatii ale actorilor improvizatori.

Pe parcursul a trei luni au avut loc happening-uri care au pus provocarile intr-o lumina noua si, de multe ori, comica. De exemplu, in episodul “Te muti fara sa simti”, o echipa de ninja a luat cu asalt vechiul sediu si a mutat un coleg cu tot cu scaun, in timp ce prima vizita la noul sediu a avut loc in cadrul unui spectacol de improvizatie.

Intreaga experienta a fost completata de workshop-uri de improvizatie, axate pe dezvoltarea capacitatii de adaptare si apartenentei la grup.

 

Rezultat:

 

  • 100% retention rate
  • peste 800 de angajati impactati pozitiv de campania de comunicare
  • peste 200 de angajati implicati in actiuni experientiale de constientizare a schimbarii

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective

  • comunicarea impactului pozitiv pe care noul sediu il va avea asupra mediului de lucru
  • gestionarea rezistentei la schimbare

Detalii

  • durata programului – 3 luni
  • 8 actori improvizatori
  • 1 coordonator de proiect
Galerie media
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Televiziune Interna

proiect digital de comunicare interna

Intranet si Mobile App

comunicare interna

Festivalul Energiilor

proiect de comunicare interna

Feedback-ul este un DAR

proiect integrat de comunicare interna

Calatoria lui Berg

proiect de comunicare interna

Toate proiectele