fbpx

Feedback-ul este un DAR

proiect integrat de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Cum cresti nivelul de employee engagement la lansarea unei aplicatii de performance?

Clientul isi doreste o campanie de comunicare interna pentru lansarea unei aplicatii mobile dedicate management-ului performantei. Mesajele interne urmeaza sa fie declinate in doua etape – teasing si lansare – si sa pregateasca organizatia pentru viitor. Targetul este format din peste 4000 de angajati, cat si peste 300 de manageri.

 

Clientul activeaza in industria bancara si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 6000 de angajati.

 

Solutie:

 

O campanie de comunicare integrata, cu activari online & offline, care porneste de la insight-ul: Feedback-ul este un dar. Asa cum este nevoie sa stii sa il primesti, asa este nevoie sa stii si cum sa il oferi.

Oamenii se simt confortabil atunci cand daruiesc, le face placere, insa se simt inconfortabil atunci cand trebuie sa dea feedback sau sa il primeasca. Este in natura lor sa dea feedback mai degraba negativ decat feedback pozitiv sau constructiv.

Ce comunicam in aceasta campanie integrata de employee engagement?

  • Cele trei comportamente care stau la baza unei culturi a feedback-ului (Multumesc, Felicitari, Zambet)
  • Cele trei atribute ale feedback-ului (Dedicat, Autentic, cu Respect)
  • Lansarea platformei de performance in versiunea desktop si mobile
  • Povesti de succes din organizatie, exemple personale

Cum promovam cultura feedback-ului?

  • Cele trei comportamente care stau la baza construirii culturii feedback-ului: Multumesc, Felicitari, Zambetul
  • Activari si initiative in interiorul organizatiei care sa incurajeze si sa evidentieze folosirea celor 3 comportamente
  • Promovarea celor trei atribute ale feedback-ului (dedicat, autentic, cu respect)
  • Invatarea experientiala a feedback-ului ca D.A.R
  • Promovarea povestilor de succes din organizatie, a exemplelor personale, a bunelor practici
  • Recunoasterea si aprecierea bunelor practici in organizatie

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

 

Obiective:

  • Construirea unei culturi a feedback-ului constructiv
  • Awareness in organizatie pentru noua platforma PDS
  • Promovarea exemplelor personale si a povestilor de succes cu privire la feedback

 

Detalii

  • durata programului – 3 luni
  • 6 actori improvizatori
  • 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
  • 1 echipa de creatie
  • 1 echipa de productie
Galerie media
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Toate proiectele