Context:
Cum cresti nivelul de employee engagement la lansarea unei aplicatii de performance?
Clientul isi doreste o campanie de comunicare interna pentru lansarea unei aplicatii mobile dedicate management-ului performantei. Mesajele interne urmeaza sa fie declinate in doua etape – teasing si lansare – si sa pregateasca organizatia pentru viitor. Targetul este format din peste 4000 de angajati, cat si peste 300 de manageri.
Clientul activeaza in industria bancara si face parte din top 3 jucatori importanti la nivel national, avand peste 6000 de angajati.
Solutie:
O campanie de comunicare integrata, cu activari online & offline, care porneste de la insight-ul: Feedback-ul este un dar. Asa cum este nevoie sa stii sa il primesti, asa este nevoie sa stii si cum sa il oferi.
Oamenii se simt confortabil atunci cand daruiesc, le face placere, insa se simt inconfortabil atunci cand trebuie sa dea feedback sau sa il primeasca. Este in natura lor sa dea feedback mai degraba negativ decat feedback pozitiv sau constructiv.
Ce comunicam in aceasta campanie integrata de employee engagement?
- Cele trei comportamente care stau la baza unei culturi a feedback-ului (Multumesc, Felicitari, Zambet)
- Cele trei atribute ale feedback-ului (Dedicat, Autentic, cu Respect)
- Lansarea platformei de performance in versiunea desktop si mobile
- Povesti de succes din organizatie, exemple personale
Cum promovam cultura feedback-ului?
- Cele trei comportamente care stau la baza construirii culturii feedback-ului: Multumesc, Felicitari, Zambetul
- Activari si initiative in interiorul organizatiei care sa incurajeze si sa evidentieze folosirea celor 3 comportamente
- Promovarea celor trei atribute ale feedback-ului (dedicat, autentic, cu respect)
- Invatarea experientiala a feedback-ului ca D.A.R
- Promovarea povestilor de succes din organizatie, a exemplelor personale, a bunelor practici
- Recunoasterea si aprecierea bunelor practici in organizatie
Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.
Obiective:
- Construirea unei culturi a feedback-ului constructiv
- Awareness in organizatie pentru noua platforma PDS
- Promovarea exemplelor personale si a povestilor de succes cu privire la feedback
Detalii
- durata programului – 3 luni
- 6 actori improvizatori
- 1 account manager, 1 customer experience manager, 1 account executive
- 1 echipa de creatie
- 1 echipa de productie
