fbpx

Intranet si Mobile App

comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Accesul la informatii printr-un intranet modern, sustinut de un mobile app pe masura pentru comunicarea interna, este o necesitate in contextul schimbarilor majore.

Clientul nostru face parte din top 3 jucatori din industria bancara. Acesta are peste 6000 de angajati, din care 60% aflati in reteaua de retail cu acces la HQ doar pe telefon si email.

Volumul mare de informatii transmise pe email catre forta de vanzari din retail impiedica vizualizarea informatiilor trimise pe email. Motivul – lipsa unei metode de filtrare a mesajelor si a canalelor alternative de comunicare.

Comunicarea este unilaterala, fara posibilitatea de a genera feedback in timp real. Canalele de comunicare interne nu sunt adaptate la noile generatii de angajati care consuma continut digital.

 

Solutie:

 

Transformarea intranetului intr-o plaforma digitala vie, sustinuta si de o aplicatie nativa pentru smarthphones, capabila sa integreze comunicarea interna. Sunt disponibile features precum canale de chat, chestionare, quizz-uri, elemente de gamification, continut video si multe alte plugin-uri. Toate cu scopul de a creste si activa niveul de angajament al angajatiilor.

Comunicarea activeaza cultura organizationala. De la aceasta directie strategica s-a pornit in momentul in care solutia propusa a fost un Employee Experince Intranet si App. Aceasta reprezinta un hub pentru comunicarea cu angajatii, punct de acces unic pentru diverse tipuri de resurse si servicii. In plus, permite accesul si la alte sisteme din cadrul organizatiei – admin HR, performance, reward sau e-learning.

 

Solutia este una personalizata:

  • Angajatii vad o combinatie dintre un content predefinit, bazat pe profilul lor, si orice alt tip de content aleg sa urmareasca
  • Relevanta domina – content targetat pentru fiecare segment tinta din organizatie
  • Doar contentul relevant sau cel pe care angajatii au ales sa-l urmareasca apare automat in feed, restul de content disponibil poate fi gasit prin functia de search

 

Solutia ofera o experienta completa prin accesul la:

  • Director, angajati si contacte importante
  • Calendar, evenimente, sondaje si feedback
  • Gamification, calendar de Advent, locuri si harti
  • Oferte speciale pentru angajati, inclusiv meniul zilei de la cantina

 

Rezultat:

 

  • Accesul la o tehnologie de ultima generatie de tipul mobile-first (app) cu design special pentru versiunea desktop (intranet)
  • Un singur punct de intrare principal pentru TOTI angajatii
  • Comunicare la toate nivelele – organizatie, departamente, echipe
  • Informatia importanta si relevanta este usor de gasit si inteles
  • Interactiune, comunicare si feedback fluidizat in timp real

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe Iqads.

Obiective
  • Digitalizarea canalelor de comunicare interna
  • Integrarea aplicatilor multiple intr-un singur punct de acces pentru angajat
  • Cresterea nivelului de anagajament a angajatiilor
Detalii
  • Lansarea unui intranet si mobile app pentru comunicarea interna
  • Dezvoltarea unei strategii complete de employee experience
  • Servicii 360° de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Toate proiectele