fbpx

Televiziune Interna

proiect digital de comunicare interna

Descriere proiect
Context:

 

Cel mai mare retailer din Bucuresti si unul dintre game changer-ii industriei are nevoie de un instrument inovator de comunicare interna – televiziune interna cu circuit inchis.

Scopul este de a tine pasul cu dezvoltarea accelerata a organizatiei intr-un mod engaging si sa asigure un climat de incredere.

Redesign-ul instrumentelor actuale de comunicare interna are nevoie de o abordare fresh, care sa poata fi implementata usor si rapid. Totul pentru a servi directiile strategice ale organizatiei, dimensiunea acesteia si nevoia de comunicare multidirectionala a celor peste 15 000 de angajati.

 

Solutie:

 

Cu cat sunt mai diverse instrumentele de comunicare interna pe care le foloseste o organizatie in demersurile de a construi un dialog cu angajatii sai, cu atat succesul este garantat.

Iar atunci cand vorbim de o televiziune interna cu circuit inchis, accesul la informatie si transparenta devin atributele definitorii ale unei culturi organizationale deschise. O cultura orientata spre valorile umane, care incurajeaza dialogul in toate directiile si pe toate palierele ierarhice.

Un astfel de instrument de comunicare interna aduce in atentia angajatilor toate evenimentele care au loc in organizatie. Promoveaza top si middle managementul in interiorul companiei. In plus, face auzita si “vazuta” vocea angajatilor si construieste o relatie puternica a angajatorului cu oamenii sai.

Viziunea, directiile strategice si solutiile pe care le adopta organizatia in situatii de cumpana, comunicate in timp real, creeaza o puternica apartenenta la grup.

O televiziune interna cu circuit inchis are nevoie de o echipa interna de reporteri, specialisti in comunicare, gata oricand sa aduca in prim plan cele mai interesante si de actualitate informatii.

 

Rezultate:

 

  • emisiune lunara transmisa in peste 800 de magazine la nivel national
  • livrabile – interviuri, testimoniale, reportaje de la evenimente interne, concursuri, stiri pe scurt, filmari, montaje video, transmisiuni in direct, studio de prezentare, LCD-uri amplasate pe departamente, toate la standardele unei televiziuni profesioniste
  • subiecte abordate – Educatie, Recognition, Evenimente interne, Informări rapide, Divertisment, Wellbeing

 

Media & PR: studii de caz similare realizate de echipa Exploratist au fost preluate si publicate pe IQads.

Obiective
  • accesul direct al angajatilor la informatie
  • transparentizarea informatiilor interne
  • incurajarea dialogului permanent in organizatie
  • promovarea bunelor practici in organizatie
  • valorificarea talentelor angajatilor
Detalii
  • 1 reporter intern
  • echipa de filmare si montaj
  • LCD-uri
Servicii de comunicare interna
Servicii de comunicare interna
Incepe un proiect cu noi
Incepe un proiect cu noi
hai sa ne auzim!
Clientii nostri
Clientii nostri
Alte proiecte
Strategia anuala de business devine o calatorie de neuitat

eveniment de comunicare interna

Bucurestiul, chiar din inima lui!

proiect de internal branding si comunicare interna

Inspiratie si energie prin evenimente de comunicare interna

strategie de comunicare interna

Programul „Oameni ca tine”

strategie de comunicare interna

New Office. New You.

proiect de employer branding si comunicare interna

Toate proiectele